25.05.2012

colorful


Tak, przyznaję się lakiery do paznokci są moją słabością, szczególnie w cielistych kolorach. Mam ich kilkanaście, ale nie używam ich bez przerwy, wręcz robię sobie tydzień z lakierem i tydzień bez, bo moje paznokcie nie reagują najlepiej na nie. Wczoraj w promocji zdobyłam lakier Rimmel za 6,99, szczerze mówiąc to jeden z moich droższych lakierów :) Bycie studentem zmusza do oszczędności. Wracając do wczorajszego zakupu, to wróciłam podbudowana, ponieważ okazało się, że 1% ze sprzedaży lakierów z tej kolekcji jest przekazana na pewną fundację. Wiem, że patrząc na kwotę, którą wydałam to jest bardzo mało, ale z pewnością nie jestem jedyną osobą, która uległa kolorom z tej linii.


Na tym zdjęciu przy okazji widać mój pierścionek zaręczynowy :)




Miłego weekendu :)

9 komentarzy:

  1. no i dobrze :D wsparłaś fundację i tego się trzymaj! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja kocham czerwone paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory lakierów wybrałaś!
    Widzę, że całkiem niedawno byłaś w Sopocie, to moje ulubione miejsce na ziemi :)
    Dodaję Cię do obserwowanych i pozdrawiam
    Jessica
    jessicabanach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten z Rimmela :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba przyznać,że masz dość pokaźną kolekcję tych lakierów. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery to i moja słabość, teraz są tak piękne kolory, że cieżko się zdecydować który kupić:) i ten turkusowy rimmela jest fenomenalny!

    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham lakiery :0
    Obserwuje i liczę na to samo http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem lakierocholiczką :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...