30.06.2012

wakacje

W końcu mogę odetchnąć, sesja już za mną. Wakacje czas zacząć, dlatego muszę pożegnać się z Wami aż do 23 lipca, chyba że jakimś sposobem uda mi się dorwać do internetu, ale szczerze to od niego też chcę odpocząć, także wyjeżdżam, relaksuję się, zwiedzam i zachwycam, a przynajmniej mam takie plany :) Mój dzisiejszy ubiór, to spódnica z szafy mamy, reszta moja. Mam nadzieję, że się wam podoba, lubię w tym zestawie spacerować po plaży jak są ciepłe wieczory, oczywiście bez szpilek :)







spódnica - szafa mamy
pasek - sh
szpilki - deichmann


Życzę wszystkim cudownych wakacji! :)


11 komentarzy:

  1. jaki słit kociek
    super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny zestaw. A moge zapytac o rase kota? Wyglada bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bluzka, lubię takie z kobiecymi falbankami :)
    A kociak jest uroczy ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, jest tak kobieco! :)

    obserwujemy ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki kociak i świetna bluzka, taka seksi ;D masz świetny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy blog. ;)

    jakbyś miała czas wpadnij do mnie. protezkaa.blogspot.com

    obserwujemy, ? ja już.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudowną urodę, która idealnie komponuje się w romantycznym wydaniu.
    Ta stylizacja jest stworzona dla Ciebie, powinnaś podążać w tym kierunku,.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo proszę o pomoc shinybox. pl/? ref=468c2eb (usunąć spacje miedzy słowami w linku) Darmowe kosmetyki, za nic nie płacisz, naprawdę. Shinyboxy są już dostępne w tym miesiącu, sprawdź. Na wielu blogach pojawiły się już paczki. W linku klik na dole zarejestruj się. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już wczoraj mówiłam-ja się nie znam na modzie,ale ubrałabym do tego buty na paseczku(takim na kostce) i bez czuba,a jak nowocześnie to czerwone szpile :D Ale Dama z Mią jak malowana :D Kąś.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...