16.08.2012

long dress

Nareszcie mogę wstawić zdjęcia kolejnej stylizacji. Tym razem wygodna, długa, pasiasta sukienka z secound handu. Pogoda była wietrzna, ale na szczęście udało nam się zrobić kilka zdjęć, i tu podziękowania dla fotografa :) Liczę na to, że wam się spodoba :) Zawsze marzyłam o  zdjęciach w długiej sukience na tle morza i skał, no niestety skał to ja najwspanialszych nie mam, ale chociaż po części mogę powiedź, że moje marzenie się spełniło.








sukienka - sh (12zł)
pasek - wyprzedaż Carry
wisior - wyprzedaż C&A (3,99zł)
kapelusz - wyprzedaż C&A (12,99)
okulary - wyprzedaż C&A(7,99)

Miłego dnia:)



8 komentarzy:

  1. bardzo taki i ładny strój :)



    http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, zobaczylam Cie na modnejpolce.pl i mowie skads Cie kojarze :D Patrze na prywatny profil na fb, a tu na tablicy to samo zdjecie ! Wygladasz przepieknie, sliczna sukienka :) Pozdrawiam serdecznie ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, śliczna ta sukienka, szkoda, że ja nigdy nie trafię na podobną rzecz w sh

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej chwili nie byłam przekonana do SH :D Ale po tym jak zobaczyłam spódnicę będę tam zaglądać jak i tu na twojego bloga :)
    Zapraszam na mojego nowo utworzonego bloga: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo! Pięknie, no i ten kapelusz - świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...