22.08.2012

Mia

Nie potrafiłam się oprzeć zrobieniu jej kilku zdjęć podczas snu. Mia jak widać nie była tym faktem zbyt przejęta. Słodko śpi, zresztą teraz też się wyleguje :) Cała jest słodka i kochana: małe łapki, długie wąsy, piękne miodowe oczy, te uszka jak jej się podnoszą jak nasłuchuje, mój kot rozmawia z ptakami! Na prawdę po prostu klekocze coś tam do nich pod nosem, i chodzi z gracją, jak taka dama, ahh no cóż po prostu kocham mojego kota :)






pozdrawiam wszystkich kociarzy :)


8 komentarzy:

  1. Oj, jak ja kocham koty ! milusia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, co za CUD!!!!! Koty to chyba najwdzięczniejszy obiekt do fotografowania. Moja Misha ma tysiące fotek :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny <3 ja mam tez kilka kociaków <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwaliło mnie to pierwsze zdjęcie-jaka słodziutka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. uwieeelbiam kotki:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny kotek!

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam koty - ale cicho, bo mój pies jest tuż obok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki on piękny :) nie mogę się oderwać od tych zdjęć jest taki kochany i śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...