12.09.2012

autumn inspiration


Dzisiejsza stylizacja jest efektem mojego sobotniego wypadu do sh, gdzie wpadła mi w ręce ta radosna spódniczka River Island, postanowiłam zestawić ją z turkusową bluzką i malinowymi rajstopami, które wybrałam kierując się kolorami na spódniczce, no i wisior z piórem, który już jakiś czas temu znalazłam na wyprzedażach też dopasował się kolorystycznie i klimatycznie :) Oczywiście nie mogę pominąć moich nowych butów, które kupiłam jako prezent dla samej siebie za to, że zaliczyłam kolejny rok studiów. 










spódniczka - sh 9zł, River Island
buty - deichmann
bluzka - reserved
wisior - wyprzedaż C&A 3,99zł :)
rajstopy - nn

Pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. świetna stylizacja... wisior szczególnie :) i gratuluję "efektu" jaki uzyskałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. rajstopy mają świetny kolor i spódniczka jest śliczna:) super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaaaaa, uwielbiam kolorowe rajstopy! Świetnie to wszystko dobrałaś <3
    pozdr.
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  5. wow swietnata spodniczka i wszystko razem swietnie wspolgra!!oczywiscie ze obserwuje!!buziaki
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wszystko się komponuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing pictures !
    Love your blog :)

    -follow each?
    http://nikonandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny łup z sh :) lubię taki krój spódniczek ;)
    brawo z tym prezentem- trzeba się samemu jakoś nagradzać, też tak robiłam ;-) to zawsze motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę..chyba zaraz polecę do sh! Super spódniczka!:) i butki też:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super!!! bardzo fajna spódnica <3 obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  11. great skirt <3
    I love your blog! Would you like to follow each other? I'm following you now on GFC. :)
    xo
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog :)
    Zapraszam do komentowania mojego nowego posta ''Nowy temat?,,
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie! podoba mi się spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zestaw piękny a szczególnie podobają mi się buty:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Great look!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny set, choć w zeszłym roku za nim nie przepadłam, lubię burgund ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny zestaw:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne jesienne zestawienie!!!:* kolory boskie;)
    obserwuje;*:)
    ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:* i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystki ładnie do siebie pasuje,
    zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  20. love this outfit too, those heels are fab! xo

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your skirt, what a great print and that top is nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna spódnica ! bardzo podobną dorwałam w sh :d

    OdpowiedzUsuń
  23. Loving this post. So fabulous!

    I'm hosting a $100 Lulus.com gift card giveaway on the blog. Hope you can enter!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...