02.09.2012

red rose


Końcówka wakacji, udało nam się z mężem złapać jeszcze resztki słońca nad Morzem Egejskim. Teraz czas wrócić do rzeczywistości, przygotować się na kolejny rok studiów i zaangażować w rozwój pasji i spełnianie marzeń. Dzisiejsza stylizacja była idealna na temperatury panujące w Turcji, czyli ok. 44 stopnie. Bluzkę kupiłam na wyprzedażach w Turcji. Jest to T-shirt wiązany na dole, bardzo fajny dodatek, w Polce będę go nosić raczej na jakiś kolorowy top. Piękna czcionka, po prostu jak zobaczyłam napis na koszulce, od razu wiedziałam, że ją chcę, bardzo mi się podoba i ta róża, dodaję indywidualności. Kapelusz z koronką, urzekł mnie, a jak zobaczyłam cenę 12.99zł! to wiedziałam, że jest mój :) Sandałki w stylu greckim, przynajmniej takie mam skojarzenie jak na nie patrze, oj też już swoje przeszły, ale się trzymają, są wygodne i zawsze w upałach sprawdzają się idealnie :) Muszę Wam kiedyś pokazać mój pierścionek zaręczynowy, bo bardzo mi się podoba, zresztą obrączka też. Może przy okazji jakiegoś manicure :)









bluzka - wyprzedaż w Turcji
spodenki - reserved
pasek - house
kapelusz - wyprzedaż C&A
sandałki - nn

Pozdrawiam :)


25 komentarzy:

  1. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  2. love everything!

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, zaangażować się w rozwój pasji i spełnienie marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka jest świetna:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta koszulka ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Jak ja bym chciała tak pojeździć po świecie *__*
    PS też chciałabym mieć taki ogródek, ten na zdjęciach jest niestety babci, która mieszka kawałek ode mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. love the tie in the shirt!

    http://acupofhautestyle.blogspot.com
    lauren

    OdpowiedzUsuń
  8. tej to dobrze, pozwiedza sobie... napisałam Ci na fb coś tam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna koszulka i fajna stylizacja na koniec lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super koszulka i śliczny kapelusz.Zazdroszczę wakacji w Turcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 151 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cool blog!

    xoxo jenna
    Visit my blog at The Petite Blogger
    Follow me on Facebook
    Find me on Chictopia

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam nadzieję, że jeszcze teraz uda mi sie troszkę złapać słoneczka ;d
    ślicznie Ci w kapeluszu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uroczy kapelusz! :)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...