05.09.2012

village

Kupiłam spódniczkę w sh w Estonii, jestem nią zachwycona, ale nie wiedziałam z czym ją połączyć, trzy razy podchodziłam do tego, ale ciągle wszystko było za mdłe, więc postanowiłam zaryzykować i zestawić ją z różową bluzką i bordowymi szpilkami, które co jest najlepsze dostałam pewnego dnia od sąsiadki, która stwierdziła, że córka kupiła jej nietrafiony prezent, w dodatku mamy ten sam rozmiar, więc tak przypałętała się do mnie nowa para butów. Wracając do mojej zdobyczy z Tallina,  to jest na prawdę wyjątkowa spódnica w skandynawski, chłopskie wzory, tak mi się to kojarzy, wzór przedstawia chaty z drewna, chłopów w codziennych sytuacjach, roślinność, jest to spódnica jak obraz, w którą można patrzeć godzinami i się wyszukiwać detale. Na jednym zdjęciu widać dokładnie jak wygląda nasza obrączka, bardzo długo się zastanawialiśmy nad modelem, w końcu zdecydowaliśmy się, że chcemy aby miała dwa pasy, jeden z białego a drugi z żółtego złota i z rowkiem między nimi, bo bez rowka kolory się zlewają i nie widać różnicy, nieraz widziałam takie obrączki, i musiałam się dokładnie przyjrzeć aby dostrzec różnicę, są owszem równie piękne, ale jeżeli zależy wam na efekcie takim, że widać różnicę między białym a żółtym złotem to polecam niewielki rowek między nimi. Dodatkowo białe złoto jest w macie a żółte na połysku, to propozycja już od złotnika, i dzięki temu różnica jeszcze bardziej rzuca się w oczu, jestem bardzo zadowolona z naszych obrączek i chyba o to chodzi?! :)














bluzka- wyprzedaż C&A
spódnica - sh
torebka - sh
buty - nn
kolczyki - Yes
wisior - wyprzedaż C&A

Miłego dnia :)

29 komentarzy:

  1. bardzo ciekawy wzór spódniczki :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobną koszulę. :) różowy bardzo faaaaajny kolor, można kombinować i efekt praktycznie zawsze udany .

    pozdrawiam i zapraszam:
    www.monique-rehmus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udane połączenie spódnicy i bluzki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się wzór na spódnicy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem w pełni udane połączenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka jest cudowna, bardzo fajna stylizacja. I ciekawa fryzurka :)

    Zapraszam: http://magdallenastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. torebeczka jest cudowna !

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jestem zachwycona wzorem na spódnicy! I naszyjnikiem! Całe połączenie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódnica jest bardzo oryginalna, podoba mi się :)
    pozdrawiam
    http://lessismore-mika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely skirt!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna spódniczka :) ciekawie to połączyłaś ;))
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. love the skirt! it is very wall paper esque

    Jessica
    http://www.jumpintopuddles.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta spódniczka jest naprawdę oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczka bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny outfit ;DD
    dziękuję za komentarz ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zestawienie,spódniczka bardzo mi się podoba.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa spódniczka! obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo interesujaca spódniczka. Ciekawy kolor bluzki,całość genialna :) Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. siwetnie wygladasz:),a co do mojego psa do zawsze sie do kazdego zdjecia wpycha i musi nawet swój ogon pokazac;),obserwuje:):*

    OdpowiedzUsuń
  20. spódniczka jest mega oryginalna. zazdroszczę Ci jej;)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódnica jest fenomenalna!!

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz:) świetna spódnica:) ile bym dała by taka mieć:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...