15.10.2012

Autumn in the city


Tym razem inspiracją do mojego ubioru, stała się zabudowa miasta, która w miarę opadania cudownie kolorowych liści, w dużej mierze w odcieniach czerwieni ujawnia nam szarości elewacji budynków. Tak właśnie zaczęłam poszukiwania tego zestawu, wyjęłam ciuchy, które kolorystycznie pasowały do mojej inspiracji i zestawiając 'górę' ubrań, wyłoniłam mojego zwycięzcę. W dzisiejszej stylizacji czułam się cudownie, zresztą myślę, że to widać. Czas spędzony na robieniu zdjęć był wspaniały, obie z Martą świetnie się bawiłyśmy. Starałam się przełamać elegancję, młodzieżowymi dodatkami, w postaci czapki i ocieplaczy. Wykopałam z piwnicy torebkę, zakupioną 2 lata temu :) Sukienka podkreślająca talię, to cudo znalazłam w lumpeksie i od razu mnie zauroczyła, ten kolor, pasy podkreślające kobiece kształty, krój, bardzo mnie ucieszyła ta znajda :) Ze względu na to jaka jest pogoda, kozaki, ocieplacze i czapka stały się ostatnio moim obowiązkowym zestawem na wyjścia z domu. W kilku słowach: kocham szarości, uwielbiam burgundy, cenię sobie wygodę :)













 photographed by Marta Kamińska

czapka/cap - H&M
żakiet/jacket - Cropp
sukienka/dress - sh
kozaki/boots - Lesta
ocieplacze/warmers - House
parasol/umbrella - H&M
torebka/handbag - Vero Moda

Miłego wieczoru :)

38 komentarzy:

  1. AAA ale genialna sukienka!! Mogę śmiało powiedzieć, że to Twój najlepszy outfit!!! :)
    pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie pomalowane oko!
    buty<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie! Fantastyczna sukienka i te zakolanówki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie. Kolor sukienki jest piękny. Fajny też wzór na parasol :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna sukienka. ; )
    Bardzo ciekawy zestaw. Podoba mi się jak dobrałaś kolory. ; >

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :) uwielbiam czapki, w tym stylu :) pozytywność, aż z Ciebie bije ;D

    dzięki z miłe słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your dress.*_*
    Maybe follow each other???
    My Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Fajne kozaczki ;)

    ZAPRASZAM NA KONKURS - DO WYGRANIA DOWOLNA RZECZ ZE SKLEPU PRESKA, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=photo_comment

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka i czapka są naprawdę super !

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny blog, a propo stylizacji to naprawde fajnie wyglada ^^
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka mi się bardzo podoba, naprawdę ! Świetne są !

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej wpadła mi w oko czapeczka podkolanówki i parasolka;D
    Ale masz oryginalny styl i to się liczy!
    Nowa notka.
    Zapraszam;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz, ja też uwielbiam burgund :)
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks,for the follow.^^
    Follow you back on gfc.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie Ci w szary kolorze :) świetny makijarz oczu :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszczególne elementy stylizacji bardzo mi się podobają, ale połączenie ich w całość nie do końca do mnie przemawia ;)

    Pozdrawiam,

    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie najpiękniejsza sprawa na świecie, indywidualność w gustach, dzięki temu świat jest taki kolorowy, cieszę się, że ten komentarz wyraża Twoją subiektywną opinię, że jest szczery, to bardzo cenne :)

      Usuń
  17. You look so pretty!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you so much for your visit!!! I follow you now!
    Want us to follow (like) by facebook? let me know...
    Besos, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  19. swietnie wygladasz :) a ja mam takie dlugie skarpetki i nie nosilam bo nie wiedzialam do jakich butow ubrac ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że zainspirowała cię moja propozycja i przywrócisz swoje skarpetki do życia ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  20. faktycznie jesienny i jednocześnie ciekawy :) masz bardzo fajne kozaki i sukienkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! Na luzie a przy tym kobieco!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie oraz do udziału w jesiennym konkursie.
    ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing post!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny zestaw! no i cieszę się, że w końcu na jakimś blogu ktoś się uśmiecha :) mam dość patrzenia na ponuraków ;) słonecznie i radośnie tu u Ciebie, a poza tym ubierasz się świetnie :) będę wpadać :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zestawienie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dech zapiera. Cudowne zestawienie!
    Pozdrawiam i czekam na więcej:)

    Księżna

    OdpowiedzUsuń
  26. wygladasz swietnie
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Love how you have dressed down that dress, so it is suitable for day wear. It is a great simple look. Im a new follower now too!

    Daisy Dayz
    Enter my giveaway to win designer shades

    OdpowiedzUsuń
  28. Love it. You're doing a great job!

    please come by!
    xx,
    Lucija
    WLL

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja czape uwielbiam, sukienka cudna, a całość wygląda super.


    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...