22.10.2012

fresh orange juice


Wczorajszy dzień w Gdańsku był bardzo ciepły i słoneczny, a słońce cudownie rozświetlało kolorowe liście. Stylizacja wywoływała samoistny, niekontrolowany uśmiech na mojej twarzy, przypuszczam że za sprawą kolorów, które są bardzo pozytywne. Sukienkę i sweterek zebrałam w pasie długimi koralami i w końcu miałam okazję zabrać torebkę, którą zrobiłam metodą sitodruku, mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Sposób na pasek z korali wpadł mi przez przypadek do głowy, a to za sprawą braku paska, który by kolorystycznie pasował to mojego outfitu, dlatego będąc szczęśliwą posiadaczką bardzo długich korali, mogłam je spokojnie trzykrotnie przez talie przełożyć i dać im drugie życie. Na warsztatach komiksowych miałam okazję nauczyć się metody sitodruku, samodzielnie wykonałam szablon i za sprawą tej cudownej metody zrobiłam tę torebkę, którą uwielbiam i o która dbam :)


















Photographed by Marta Kamińska

sukienka/dress - nn
sweter/sweater - sh
korale - vero moda
balerinki/shoes - nn
torebka - handmade by me :)

Pozdrawiam i miłego wieczoru :)

36 komentarzy:

  1. fajna, lekka stylizacja, mnie jednak szczególnie urzekł wisior(jako, że sama zajmuję się biżuterią:)). Samodzielne wykonanie?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj nie jest wykonany samodzielnie, kupiłam go ok. 10 lat temu w Biskupinie, także jest starą pamiątką, która nadal jest jednym z moich ulubionych dodatków :)

      Usuń
  2. ale kolory! i outfit w ogóle! wow

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam ten look na MP, więc musiałam wpaść tu obejrzeć dokładnie, pięknie się prezentujesz. Wielbicielką takich torebek nie jestem, ale sam nadruk jest super, nie pogardziłabym takim na koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny blog! Obserwuję!
    Śliczna stylizacja...:)
    Zapraszam do mnie http://closethewindowandgetthefuckout.blogspot.com/ :)
    mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw w jesiennych kolorach, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lovely look!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie, udane połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. love the colors and what a great view. such stunning landscape

    and great photos


    BOHONOTES

    OdpowiedzUsuń
  9. You're so cute, I love your blog and your look.
    Thank you so much for visiting my blog and I hope to see you here often.
    XoXoXo

    http://mynameisnaah.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  10. urocze, urooooocze kolory. Sukienka i sweterek śliczne połącznie. Uwielbiam takie klimatyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the look! And pictures are wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bonito look, los colores van con el paisaje. Besitos, si quieres nos seguimos

    OdpowiedzUsuń
  13. so pretty,I fallow you :)

    http://taanjicabb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gracias por visitar y seguir mi blog, ya soy tu seguidora nº68 Besitos

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaa... Dawno nie widziałam stylizacji, która by mnie tak zachwyciła! Idealnie po prostu!
    Nie, nie podlizuję się i nie przesadzam, lubię długaśne kiecki w takich klimatach, a rozwiązanie z koralami jest świetne. ; >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki, baaardzo mi miło:)

      Usuń
  16. sukienka jest przepiękna! wyglądasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję! Bardzo miło czyta się takie komentarze i to fakt, wakacje były pełne radości co widać na zdjęciach ;)
    Ładny, kolorowy zestaw - fajnie komponuje się z jesiennymi kolorami. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygladasz tak kolorowo tak promiennie i jeszcze ten krajobraz jesieni w tle ze nie moge oderwac oczu - tyle pozytywnej energii bije od ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne zestawienie, kolory energetyczne:)
    Miodowy sweterek i ta sukienka...podziwiam
    Miłaja

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie:) obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się bardzo podoba!! Idealna Pani Jesień z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely color combination! You look really beautiful in it!!
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny pomysł przewiązania sukienki i sweterka w pasie koralikami:)
    torebka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  24. NIE MÓJ STYL ALE KOLORY BARDZO ŁADNIE DOBRAŁAŚ :)
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny outfit. Lubię długie spódnice szczególnie w okresie jesiennym :) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie, ze lubisz kolory:) z miła chęcią będę zaglądać tu częściej:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...