29.10.2012

honey


Kolejna jesienna stylizacja. Motywem przewodnim jest kolor miodowy, który zawładnął moim sercem, jest bardzo energetyczny, ożywczy i smakowity :) Miodowy sweter i miodowe kolanówki kupiłam w Orsay, wykorzystałam do tego kupon urodzinowy z rabatem na 20zł a przy kasie okazało się, że dostałam rabat na kolejne 24zł ze względu na uzbieraną liczbę punktów z karty stałego klienta, co sprawiło że do mojej szuflady zawitały kolanówki, za które zapłaciłam 5,99zł :) Spódniczkę w kropki wymieniłam na 'szafie' ok.3 lata temu. Natomiast buty kupiłam tej jesieni w Deichmanie, ale coś mi się wydaje, że w tym roku to był już niestety ostatni raz, kiedy mogłam je nosić. Pogoda nie nadaje się do noszenia takiego obuwia, zresztą już od tygodnia leżę chora, ale jutro idę w końcu na uczelnię, mam nadzieję, że nie mam zbyt dużych zaległości :) Przy okazji, dzięki Marta za zdjęcia! :)






















Sweter/sweater - Orsay
kolanówki/socks - Orsay
korale/corals - %C&A
torebka/handbag - nn
spódnica/skirt - H&M
buty/shoes - Deichmann
pierścionek/ring - by dziubeka
lakier do paznokci/nail polish - milo

miłego wieczoru :)

37 komentarzy:

  1. Fantastyczny set ubrań! Wyglądasz tak przyjemnie, wesoło, piękna ta spódnica. Bardzo mi się podoba, i te retro butki. Kapitalnie! Pozdrawiam ciepło, kA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki cudowny komentarz :) dziękuję bardzo, teraz już mi uśmiech z twarzy dzisiaj nie zniknie :) dziękuję:)

      Usuń
  2. Tych rajstópek można pozazdrościć. Świetne są.
    Wybrałabym jedynie beżowy odcień dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buty i rajstopy ! Przytulna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie miazga, samozachwyt <3 xD jesteś tu piękna, a grochy na spódnicy podkreślają oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię miodowy kolor, chociaz nie wyglądam w nim najlepiej w przeciwności do Ciebie:) A podkolanówki szałowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Un look con mucho color para animar estos días, me encantan los zapatos. Besitos

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładna ta Twoja stylizacja... jeszcze nie posiadam w szafie nic w kolorze miodowym, ale jak patrzę na Ciebie to wiem, że muszę sobie coś takiego sprawić!super!
    Piękne zdjęcia!
    Pozdarwiam i dodaje oczywiście do obserwowanych :)
    Miłego dnia i dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your outfit!! spetially the shoes!!
    do you want to follow each other?? let me know
    un kiss
    Rocío

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look. :)
    Najbardziej mi się podoba Twój pierścionek, jest świetny !
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo :) Super wyglądasz, ten duży pierścionek zawładnął moim sercem :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh , te buty i rajstopy są wspaniałe ! też zakochałam się w miodowym !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje rajstopy w połączeniu z tymi grochami tworzą zestaw nie do podrobienia! Lubię takie wyróżniające się osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje rajstopy w połączeniu z tymi grochami tworzą zestaw nie do podrobienia! Lubię takie wyróżniające się osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So cute!
    Love your sweater and shoes <3

    OdpowiedzUsuń
  15. bomba stylizacja i te rajstopy no ogolnie bajka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy zestaw, wyróżniający się i o to chodzi. Uwielbiam też takie miodowe, musztardowe kolory :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna stylizacja :) piękny pierścionek!

    OdpowiedzUsuń

  18. Very pretty and classy, love the look :)
    I follow you now ! Wanna be your friend!
    Follow me back on facebook ,twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
    love you dear :)

    Marcchanelette.blogspot.com
    Marcchanel'ette

    OdpowiedzUsuń
  19. Great look! Love the mustard color.

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż.. Malarstwo mało mnie interesuje, rysunek może bardziej, ale nie lubię rysować. Przyjaciółka powiedziała: Alka ty nie powinnaś iść za kierunek plastyczny. Miała rację.

    OdpowiedzUsuń
  21. To dobrze, że zawładnął, bo wyglądasz w nim świetnie!

    Zapraszam też do mnie ;)
    Organizuję darmowe sesje dla fanek bloga!

    OdpowiedzUsuń
  22. drugie zdjęcie skojarzyło mi się z 'Alicją w krainie czarów':) rozkoszna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Oddaj mi ten śliczny sweterek ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz bosko !

    cudny sweter !!!


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super!

    Świetne te rajstopu i buty, gdybym była młodsza albo bardziej "stylowa" chcialabym tez takie! :-)

    Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się sweterek!:) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautyful combination! Love the shoes! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful pics! Love the color of your tights!
    :)
    I really like your blog and your style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...