12.10.2012

Pat&Rub by Kinga Rusin - ocena balsamu do rąk i balsamu do stóp


Ponad miesiąc motywowałam się do zakupu tych produktów z serii Pat&Rub by Kinga Rusin. Czekałam, czekałam, no i doczekałam się promocji, w końcu miałam bodziec do zakupu. Zapachy są po prostu mistrzostwem świata. 

Balsam do rąk, głównie pachnie imbirem, delikatnie czuć cynamon i goździki, mój mąż co wieczór prosi mnie żebym sobie nasmarowała dłonie i się zachwyca tym zapachem. Wiadomo to kwestia gustu, ale długo nie mogłam się zdecydować na to jaki balsam do rąk wybrać z tej serii, nie żałuje, ku mojemu zdziwieniu poprawił kondycję moich paznokci, są tak twarde, że muszę uważać bo czasami jak się zamachnę to podrażniam nimi swoją skórę ;) Bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy na wierzchu, jedyny minus jest taki, że jak tuż przed snem sobie dłonie wysmaruje to ze względu na intensywność zapachu nie mogę zasnąć. 

Balsam do stóp pachnie hmmm jak mieszanka imbiru z limonką. Konsystencja jest również delikatna, szybko się wchłania, jest bardzo wydajny, na moje stopy działa wygładzająco, szczególnie pięty mam po nim gładkie. Najlepszy efekt uzyskuję jak po nałożeniu balsamu założę ciepłe skarpetki :) Przyznam szczerze łącznie z przesyłką dałam około 95 złotych, jest to dla mnie bardzooo dużo pieniędzy, ale stwierdziłam, że raz nie zawsze, bałam się, że będą to stracone pieniądze, ale te zapachy mnie tak uwiodły, w ogóle na prawdę jestem zachwycona, dlatego Wam o tym piszę, no nie mogłam się powstrzymać. 

Jestem fanką eko, dlatego dodatkowo nakręciłam się na nie ze względu na opakowanie jeżeli się nie mylę nazywa się air-less, czyli mamy taką pompkę, która pod ciśnieniem powietrza wytłacza krem, i zakończone jest dziubkiem, dzięki temu krem dłużej zachowuje swoją ważność, bo nie ma styczności z dłońmi, czyli nie wkładamy codziennie dłoni do słoiczka i nie wprowadzamy tam bakterii. Na opakowaniu jest napisane "100% naturalnych składników" ufam, że tak jest rzeczywiście i również, bardzo mi ten fakt odpowiada. 
Bardzo bym chciała co jakiś czas dodawać moją opinię na temat różnych kosmetyków, liczę na to, że ten pomysł przypadnie Wam do gustu. 

Miłego i nieco cieplejszego weekendu Wam życzę :)

kosmetyki dostępne są na stronie







15 komentarzy:

  1. ja od męża mam podobny zakaz dlatego sprzedaje a nie kupuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię naturalne kosmetyki, tylko kurde troszkę drooogie :( a zapas balsamów mam do kwietnia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie taka jest a przede wszystkim jest cieplutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje ;*

    Pozdrawiam cieplutko ;)



    Zapraszam na konkurs Kochana:
    szczegóły na mim fanpage na facebook
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  5. nidgy nie uzywalam,ale fajnei wygladaaa;)


    pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS:):) jesli masz ochote;):)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę je wypróbować !
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi obiecująco;D
    Nowe notki;]
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  8. hey i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  9. The products looks so good :)


    xoxo


    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ile to juz razy trzymalam w reku jakis kosmetyk Pat&Rub ale cena mnie odstraszala! Chyba jednak sie skusze.:-))

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...