18.11.2012

babeczkowe warsztaty


Pod koniec października brałam udział we wspaniałych warsztatach z dekorowania babeczek. Gdzie odbywają się warsztaty dekorowania babeczek? W Gdańsku. Jak dostać się na warsztaty zdobienia babeczek? W moim przypadku to wyglądało tak, że jestem fanką na facebooku strony "Fajne Baby" jest to smakowity cupcake bar. I na funpagu podali informację o zapisach na warsztaty, więc czym prędzej się zgłosiłam i tadam to wszystko. Wiem, że warsztaty dekorowania babeczek w Gdańsku będą jeszcze miały miejsce, "Fajne Baby" powiedziały, że postarają się jeszcze takie cudowne spotkanie zorganizować. Trzeba tylko śledzić ich funpage :)Dostałyśmy rozmaite, kolorowe kremy, świecące posypki i lukier, z którego mogłyśmy formułować dowolne rzeczy, w konsystencji przypominał modelinę. Bardzo mi się spodobało dekorowanie i już sobie kupiłam barwniki spożywcze i na razie robię mężowi kolorowe biszkopty, liczę na to, że niedługo zacznę robić też kolorowe kremy i sama będę przygotowywać cudowne torty i babeczki na różne okazje :) Mam kilka zdjęć, które wstawiłam poniżej. Tak wiem mam cudowny foliowy fartuch ;)










Tak jak zawsze, życzę Wam miłego popołudnia :)

52 komentarze:

  1. Ale cudeńka stworzyłaś, mistrzostwo świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie urocze! Szkoda zjadać, ja bym postawiła na półce ;) zdolna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yummi! narobiłaś mi teraz ochoty na coś słodkiego, a miałam się odchudzać!
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. yumiiii! how cute**
    kisses,
    mafalda. ♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochalam sie w tych slodkich babeczkach! <3
    Obserwuje i zapraszam do mnie na rewanż :*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo!!!!!!! babeczki!!!!!!!
    obserwuję :D
    i jeszccze raz babeczki
    !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. babeczki <3 ależ piękne i apetyczne:)
    miłego tygodnia życz ę:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się;))! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna sprawa z tymi babeczkami, tzn ozdabianiem ich. Aż mi się zamarzyło coś takiego zrobić :)
    Długie jesienne wieczory sprzyjają takim eksperymentom :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie warsztaty dobra sprawa :)
    A babeczki jakie cudne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo pycha ♥
    Będę tu zaglądać częściej-obserwuje : D

    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa takie warsztaty :) a babeczki pysznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  13. oooch, jakie pyszności... ;c weź, zrobiłaś mi właśnie smaka na babeczkę. ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodka babeczka :3 Obserwuję! :D Może mój blog Ciebie zainteresuję i także zaobserwujesz? Zostawiam link: http://best-frieend.blogspot.com/
    Fajnie, że tu wpadłam, naprawdę fajny blog. Będę częściej zaglądać :D
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie to wygląda ! Zdolniacha :)

    ps. Poza tym bardzo fajny blog :)
    pozdrawiam serdecznie:)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cute cupcakes!

    http://mysecretshopping.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  17. thanks baby for your nice comment
    you're so lovely...

    i hope you like other looks and want to follow me

    www.showroomdegarde.blogspot.com
    @showroomdegarde

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany , Ty talencie, piękne są jak w tych programach o mistrzach cukiernictwa <3 A nie robisz takich na wysyłkę?:D Bo ja bym bardzo chętnie przyjęła ;D

    Hugs&Kisses
    glammoure.blogspot.com

    Carlie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie nie robię takich na wysyłkę :) póki co robię je tylko dla męża ale jak dojdę do wprawy to zapraszam na kawę i babeczkę do mnie :)

      Usuń
  19. Jakie śliczne! Chociaż jak dla mnie najsmaczniejsze są te najzwyklejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale swietne!! az chce sie jesc

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy blog!
    zapraszam do siebie na nowego blog: www.iloveit-kasia.blogspot.com
    obserwujemy?;>
    pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnee!! O.O ;) Zapraszam : http://weera013.blogspot.com/
    A moze obserwujemy?? jak tak to daj znać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeju jeju jakie słodkości :)
    ślicznie!
    Bardzo mi się podoba;*

    OdpowiedzUsuń
  24. The cupcakes look absolutely gorgeous! I want one!

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne !
    Ja piekę często muffiny, ale nigdy ich tak ięknie nie ozdabiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O jakie piękne babeczki, zazdroszczę zdolności! :D pozdrawiam :*
    madamedeluxe

    OdpowiedzUsuń
  27. mmm.. pyszności,chciałabym taką zjeść ;D
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. O jejku ja też na takie chce :<

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. TEŻ CHCE ZROBIĆ TAKIE !! *.*
    I bardzo Fajny Blog ! : )
    Ja Obserwuję, mam nadzieje że Ty też to zrobisz : )
    POZDROWIONKA CIEPLUTKIE !! : )

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG!! You're an artist!! These cupcakes look super yummy!!
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. wow! takie babeczki są super <3 i do tego jeszcze warsztaty żeby nauczyć się je robić, nie no ekstraaa ! <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog! Bardzo ciekawie piszesz, że chce mi się czytać :)) Spodobał mi się bardzo ,więc dodaję do obserwowanych :))
    +liczę na to samo z Twojej strony <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. ooo świetny blog:* ciekawe babeczki:) dobre?:D
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Hmmm wszystkie poza dyniową mi smakowały :) po prostu nie lubię dyniowego ciasta, a nie miałam wyboru żeby mieć inne ciasto:)

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniałe `! *.* obserwuję ; )
    zapraszam do mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  36. Takie babeczki to marzenie ♥.♥
    Masz o jednego obserwatora więcej ;P

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne! Poproszę taką babeczkę omnomnom :D.

    OdpowiedzUsuń
  38. O jej, jakie masz zdolności artystyczne;) Piękne są;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Są po prostu cudne:))))))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...