13.11.2012

memories

Dzisiaj mam na sobie stylizacje, w której byłam na uczelni. Mam na sobie spódnicę i broszkę po mamie, resztę podpiszę pod zdjęciami. Na uczelni Pani zaczepiła mnie i powiedziała, że pięknie wyglądam i że jej zdaniem to stylizacja we francuskim stylu, bardzo mi było miło, zaczerwieniłam się, podziękowałam i poszłam na zajęcia :)Poza tym moja kotka Mia dostała dzisiaj paczkę od streetcomu i Puriny One, prawie 5 kg karmy :) Część do rozdania znajomym, którzy mają koty, już jedna paczka zawędrowała do kolegi :) Wstawiam Wam filmik, na którym widać jak mała próbuje zaciągnąć jedną paczkę jedzonka do kuchni :) 

This was my outfit from university. Skirt and brooch are reminder of my mom. Besides, my cat Mia got a package today from streetcom and Purina One, nearly 5 kg of Cat Food :) Some of my friends who have cats, will be surprised, because I want to give them Cat Foot for testing. :) Below you can see a short movie. On the movie you can see my cat, she want to move her food to the kitchen.

photographed by Marta Kamińska















botki/shoes - allegro
spódnica i broszka/ skirt and brooch- po mamie
żakiet/jacket - reserved
pasek/belt - reserved
apaszka/scarf - sh


filmik z Mią / film with my Cat :)



miłego wieczoru !

41 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja !
    Kokarda wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest genialna ;DD świetny kolor, ja mam słabość do takich turkusów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja - jedna z najlepszych tutaj u Ciebie. Podoba mi się tez Twoje uczesanie.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz :D

    Zapraszam do mnie, do wygrania bon do sklepu : H&M, New Yorker, C&A lub Cropp. :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ojejku, wyglądasz ślicznie, piękność <3 Dłuższy czas obserwuje i no, no, super ! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł!
    Świetne połączenie kolorów.
    Wyglądasz, jak żona generała! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz, bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja, a buty...rządzą :)
    Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny set :D
    spódniczka ma fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale jesteś śliczna : ) Nominuję : P http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba Twój styl :)).

    Kotek śliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się, ale trochę tu wszystkiego za dużo :) Zrezygnowałabym z paska albo zmieniłabym kolor spódnicy na czarny. ale nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG! piękne buty! :) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica, buty-świetne! nie wiem czy ja odważyłabym się wyjść w takiej "stylówie" na miasto ale muszę przyznać, ąe wyglądasz przepięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz w tym stroju ^^
    Przez ten berecik wyglądasz jak Francuzka :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna stylizacja, bardzo ładnie wszystko dobierasz . Bardzo podobają mi się Twoje buciki są nieziemskie ! :)


    Obserwuję , zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa stylizacja. podoba mi się kolor spódniczki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja:) spódniczka ma przepiękny kolor:)!

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz:) podoba mi się:) zjawiskowo:) ja tez dostałam paczkę kiedyś od nich ale nie biorę już w tym udziału:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna taka z lekka paryska stylizacja ! pięknie wszystko zgrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful :)

    xoxo



    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale ślicznie wyglądasz <3 bardzo fajna stylizacja, no super!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny filmik i śliczne kolczyki-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję:) I wzajemnie! :*
    Pięknie wyglądasz!! :) Bardzo mi się podoba Twoje wiązanie apaszki:) I ogólnie cały strój. Bardzo stylowo!
    Ha! Jestem 100 obserwatorem! <3
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. You look gogeous, and so elegant! Love it x
    Have a nice day sweetie xx
    colourful-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuje za odwiedziny :) wyglądasz cudnie, jak paryżanka :) :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz jak Paryżanka :)
    Świetny żabot!

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  27. You look lovely, love the retro vibe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna jesteś :) http://klaudia12-klaudunia.blogspot.com/ oBSERWUJEMY ?? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. kapelusz, ćwieki = to co kocham!
    super blog, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowny zestaw ;)
    uroczy kociak ;) ja mam w domu aż 3 koty :D

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny wpis (: ładny kolor spódnicy

    OdpowiedzUsuń
  32. piękny kobiecy outfit !!
    śliczna jesteś *.*

    http://usia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna jesteś, a buty boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Your outfit is beautiful and you look so cute with it:) Love your skirt and your blazer so much! The hat suits you perfectly!! Wow!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz przeuroczo w tej stylizacji;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...