09.11.2012

Mój artykuł w newsletter WhatIWear :)

I am so excited because this is my first article, in addition, I like how it has worked, I'm just happy :) I will share with you one screen of the newsletter :) Tomorrow I will write a tutorial about how to do a maroon makeup. Have a nice day! Now I know that my day will be amazing :) 

Bardzo się cieszę, bo to mój pierwszy artykuł, w dodatku bardzo mi się podoba to w jaki sposób został obrobiony, po prostu jestem zadowolona :) Podzielę się z Wami jednym screenem z newslettera :)

Thank you WhatIWear ! :)

Już niedługo wstawię na bloga jak zrobić makijaż w kolorze burgundowym :) 
Miłego dnia! Mój już na pewno taki będzie :)


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie - gratulacje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice!

    EXCLUSIVE INTERVIEW with ALICIA KEYS! Read on

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Kochana nominowałam Cię do Liebsten blog,szczegóły na moim blogu:)

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! gratulacje! zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na bloga, nominowałam cię!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...