25.11.2012

On time


Uwielbiam wygodne i ciepłe ubrania, dlatego dzisiaj z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jestem ubrana bardzo wygodnie, mam elastyczne i ciepłe spodnie, wygodne kozaki i najważniejszy dodatek czyli pas hippsy, o którym Wam już pisałam TU,często z niego korzystam i bardzo go polecam. Nie wiem jak Wam minął weekend, ale mój był cudowny. W końcu poznałam maleńką córkę mojego 'wuja', która jest chyba najgrzeczniejszym dzieckiem z jakim się do tej pory spotkałam, przy okazji pozdrowienia dla Was, rodzinko, graliśmy w Playstation move i od machania movem wszystkich nas ręce rozbolały, ale było przy tym dużo śmiechu. Później do 2 nad ranem graliśmy w buzza, głos do tej gry podkłada Piotr Gąsowki, a sama gra to coś w rodzaju teleturnieju, my rywalizowaliśmy w czwórkę, są pytania np. z muzyki, filmów, lifestylu, sportu, geografii, sztuki, itp. fragmenty piosenek, trzeba zgadywać np. kto jest wokalistą lub z jakiej płyty pochodzi ten utwór, wybiera się zawsze jedną z czterech odpowiedzi. Ogólnie była masa dobrej zabawy. Wczoraj dodatkowo byliśmy na urodzinach u mojej siostry więc mogliśmy się rozkoszować rozmaitymi potrawami i dostałam maila, że wygrałam "coś", ale dopiero jak nagroda do mnie dotrze to Was z pewnością ją zaprezentuje, w każdym razie to był cudowny weekend. Na koniec wracając do mojej stylizacji muszę dodać, że świetnie się w niej czułam, uwielbiam szarości, wygodę i delikatne akcenty kolorystyczne. Miłego dnia! :)











photographed by Marta Kamińska

kozaki/shoes - Lesta
pierścionek/ring - Iam
naszyjnik/necklace - House
sweter/sweater - nn
pas/belt-hippsy.pl
spodnie/pants - Terranova
czapka/cap - H&M

Miłego wieczoru :)

27 komentarzy:

  1. super wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bony do takich sklepów jak : C&A, H&M, Reserved czy New Yorker :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne spodnie :( może i mam mnóstwo swetrów, ale spodni jak na lekarstwo! żadne mi nie pasują :(
    Musimy, musimy- jak będziesz w Świeciu to pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się pierścionek ( :

    OdpowiedzUsuń
  4. boska stylizacja i zdjęcia, zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł z zapięciem sweterka w taki sposób:)

    zapraszam na wyprzedaż szafy na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna czapka, już gdzieś ją widziałam u Ciebie ;)) strasznie ładnie wychodzisz na zdjęciach ! U mnie weekend tez minął rodzinnie, ale nie tak przyjemnie. Niestety. Synek mojej siostry nie jest najgrzeczniejszy hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna czapka;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na PIERWSZE urodziny mojego bloga! Jest to dla mnie mega ważny post :) W treści wiele zdjęć wraz z podziękowaniami do Was-blogerów! ;) Zapraszam serdecznie, będzie mi niezmiernie miło! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodko Ci w tej czapce.:)

    wpadnij do mnie jeśli mozesz.:) jestem nowa.;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie wyglądasz :)). Świetny pomysł ze sweterkiem :D.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  11. thank you so much sweetie! :)
    xo,
    mafalda.
    http://coffee-bottles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe you're really nice baby. i hope your husband like it
    fran

    www.showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ślicznie!
    słodki masz nagłówek ;D:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. ooooo pasek hippsy, też go mam, nieźle grzeje:D

    ślicznie wyglądasz!
    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  15. KOzaki masz swietne ! :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bo najważniejsze aby było ciepło i wygodnie:)
    świetnie wyglądasz:) i ciesze się że weeken minął Ci przyjemnie, a więc i przyjemnego tygodnia
    życzę..

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem tu u Ciebie pierwszy raz i pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to Twój kolor włosów! jest świetny! malowane czy naturalne? :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farbowane w czerwcu, od góry mam swoje mysie odrosty :) pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Cool look!! Like the checked trousers and the background is beautiful with all those leaves on the floor...
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładnie wyglądasz :) Ogólnie lubię kolor szary - często jestem za to krytykowana, bo niby co pięknego w tym kolorze - a moim zdaniem jest megauniwersalny i pasuje do wszystkiego, kocham Twój sweterek i tzw. menelczapę <3
    Tak w ogóle to dziękuję za odwiedziny - też mi brakuje lata;((
    Obserwujemy?;)
    pozdrowienia :)
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...