05.11.2012

purple


Czy to nie cudowne, że znowu jest chociaż odrobinę cieplej? Ja bardzo się z tego cieszę. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na radosne kolory, nieco kobiecości, wygodę i zdrowie :) Mam na sobie dwie promocyjne zdobycze tzn. torebkę i bluzkę z Mohito po 29,99zł/szt. Spódnice po mamie, korale z Krakowa i buty, które już dobrze znacie z Deichmanna. Nowością jest mój pas hippsy, jeszcze gorący, ma nieco pand tydzień :) Jest to wspaniała sprawa, dosłownie chyba został stworzony dla mnie :) Ma masę zalet:
- ma piękny kolor, oszalałam na jego punkcie :) a dostępne są rozmaite kolory, można w nich przebierać :),
- jest bardzo wygodny,
- podkreśla talie,
- można go nosić na bluzce tak jak ja, pod bluzką (jako ocieplacz na brzuch), częściowo pod bluzką (wygląda wtedy jak tunika),
- jednak najważniejsze jest zdrowie! jest już na prawdę chłodno na zewnątrz a niedługo będzie bardzo zimno, my kobietki musimy chronić nasze nerki i nie tylko ;) a taki pas to idealna sprawa, nie trzeba opatulać się chustą w pracy lub na uczelni, ma się pas, który ociepla i sprawia, że kobieta czuję się dużo bardziej komfortowo,
- ogrzewa brzuch, nerki...,
- w chłodne dni daje uczucie komfortu,
- dostępny jest w różnych rozmiarach.
Szczerze polecam, ja dzisiaj spędziłam w nim cały dzień na uczelni i czułam się wspaniale, kobieco i najważniejsze, było mi ciepło! :)





















photographed by Marta Kamińska

torebka/handbag - Mohito %
bluzka/blouse - Mohito %
pas / belt - hippsy.pl
spódnica/skirt - nn
buty/shoes - Deichmann

Miłego i ciepłego wieczoru ! :)


40 komentarzy:

  1. Świetne koraliki na ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Promieniejesz! Uwielbiam Twoje kolorystyczne połączenia, są takie żywe i oryginalne ;)

    Co do naszej rozmowy, to bardzo się cieszę, że do niej doszło ;) miło słyszeć o takim uczuciu :) życzę Wam wszystkiego dobrego i obyście razem się pomarszczyli. Ja chciałabym mieć tak wszystko wyprostowane, planować, niestety moje życie to toalny bałagan.

    BUZIAKI !!! ;) chcę z Tobą na piwo i na kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buty, cały zestaw jest fajnie skomponowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. boska torebka !

    kupowałaś ją teraz ??

    świetnie wyglądasz !
    też mam ten pas i jest super !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę kupowałam chyba w czerwcu :)

      Usuń
  5. Soooo cute..! LOVE the bag!

    OdpowiedzUsuń
  6. Great color combo!!
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny ;) aczkolwiek ja bym pokombinowała z jakąś spódnicą do kostek w podobnych kolorach. Nie wiem dlaczego, ale skojarzył mi się ten pas z Arabią ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo chętnie pokombinowałabym z długą spódnicą, ale niestety nie jestem w jej posiadaniu :)

      Usuń
  8. Bardzo oryginalna stylizacja, świetna gra kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  9. na kazdym zdjęciu wygladasz obłędnie:) piekna kolorystyka:)

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama zawsze była zdania ,że moda zawsze wraca dlatego prawie nie wyrzucała rzeczy w dobrym stanie. Dzięki temu dzisiaj ja mam w swojej szafie skarby których nie dostaniesz w żadnym sklepie :) Przejrzałam kilka notek... prowadzisz świetnego bloga :) Nie będziesz miała nic przeciwko jeśli dodam do obserwowanych ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podoba jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo jesiennie tu u Ciebie, pięknie dobrane kolory :) Obserwujemy?

    pozdrawiam
    www.madamedeluxe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz :) a torebka urocza <3!

    OdpowiedzUsuń
  14. obłędne jesienne kolory :) cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  15. i jak ciekawie się wpasował ten hippsy w stylizację *_*
    obserwujemy? ja juz dodałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję i wzajemnie ! aaaaa ja kiedyś uwielbiałam nosić takie rajty , najchętniej w głębokiej butelkowej zieleni :P te które masz na sobie na zdjęciach są przepiękne <3 genialna kolorystyka całego setu !

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. torba skradła moje serce.. a stylizacjia pięknie kolorowa- fenomenalnie łączysz kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  18. urokliwa torebka, wręcz obłędna! :D podobają mi się butki i to, że całość stylizacji jest utrzymana w jesiennym klimacie. Jak ja uwielbiam kolorowe liście :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jesień w pełni ;-)

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super dobrałaś kolory <3 takie pasy to fajna sprawa :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne jesienne zdjęcia ;)
    podobają mi się bardzo twoje rajstopki :) fajny blog
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. You look amazing! Love your skirt! <3
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny, wesoły zestaw:) połączenie kolorów bardzo bardzo mi się podoba:) fajnie tu u Ciebie;) zapraszam do mnie z pewnością znajdziesz coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...