02.11.2012

Opinia na temat Bodrum i relacja z podróży

Tak jak już wcześniej obiecałam, rozpoczynam moje relacje z poszczególnych miast Turcji. Numer jeden do Bodrum.

plaże i morze- plaże są żwirowe, także warto się zaopatrzyć w klapki, żeby podreptać na leżak i sobie nie skaleczyć stóp. Szerokość w okolicach Bodrum (tzn. Ortakent) jest wystarczająca, natomiast w samym Bodrum są wyjątkowo wąskie, na długość 1-2 leżaków. Morze, zacznijmy od tego, że znajdujemy się w części Turcji, która przylega do Morza Egejskiego. Jeżeli chodzi o samą wodę, to jest bardzo czysta, przejrzysta, ze żwirowym dnem. Jedyne co mnie drażniło to pełno małych rybek, które co chwile uderzały w nogi, głównie w łydki, więc ciężko było stać spokojnie, bo co chwilę, rybki straszyły :)

bazar - jest, w dodatku dość duży i łatwo w nim zabłądzić, bo składa się ze sporej ilości poprzecinanych sobą, wąskich uliczek. Wiadomo, dla osób znających język to nie problem, zawsze jakoś się wydostanie, a kupić tam można wachlarz rzeczy. 


oryginalna zabudowa - Turcja jest kolorowym państwem, zachwyca wspaniałą niejednolitą zabudową. Jednak nie Bodrum, Prezydent tego miasta zażądał od mieszkańców ujednolicenia elewacji budynków, wybrał kolor biały. Dlatego Bodrum wyróżnia się na tle innych miast tureckich, mi na myśl przywodzi raczej uliczki Grecji. 


atrakcje w okolicy - Bodrum ma piękny, duży port, udając się do tego portu możemy skorzystać z okazji i wykupić rejs na pobliską grecką wyspę Kos, rejs trwa ok 45 minut. Atrakcją jest także park wodny, który usytuowany jest na wzgórzu, roztacza się z niego niesamowity widok na Bodrum.








Na koniec wstawiłam zdjęcie oryginalnego, tureckiego sposobu na reklamę/ekspozycję nowego modelu auta :)

Miłego weekendu :)

16 komentarzy:

  1. love this photos and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym odwiedzic takie miejsce, do tej pory nie miałam okazji :(
    również życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice photos!
    I'm following you now! Follow my blog too?
    Thank you

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie, aż żal, że nie można tam być.

    OdpowiedzUsuń
  5. I love this!
    I like your blog!
    Check out mine sometime if you want <3
    http://aimerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. chcę takie ciepło tutaj ;) jesteś po ślubie? Ja swoich miałam więcej, musiałam ściąć, bo przez chorobę miałam osłabione włosy i za bardzo mi się plątały, zostały te symboliczne najdłuższe ;) trzymam do ślubu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzę o takiej zagranicznej wycieczce! Piękne zdjęcia. Pozdrawiam AlicjaKlara

    OdpowiedzUsuń
  8. jeeeej! Przepraszam, że pytam, masz 21 lat i już jesteś po ślubie? Jak to tak? Taka wielka miłość? ;) no moja rodzina do moich dreadów nic nie ma i trzyma klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne widoki! A ekspozycja auta - nieszablonowa! Ciekawe czy przeszłoby to u nas! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Great pics!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super nice pictures! Love them
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...