12.12.2012

Christmas nails

Christmas is for me: family, carols, Santa in a red dress, green Christmas tree, colorful baubles, gifts in shiny boxes with colorful ribbons, wafer, candle ...
As soon as I saw on the shelf in the store burgundy polish nail with flecks of glitter that I knew immediately that the climate is ideally suited to the Christmas. The nails are painted as jewelry, full of glossy reflections, which are beautifully decorated with the nail plate. It is perfect for Christmas and on New Year's Eve and the upcoming carnival. Let our nails shine! :)


Święta to dla mnie: rodzina, kolędy, Mikołaj w czerwonym stroju, zielona choinka, kolorowe bombeczki, prezenty w błyszczących opakowaniach z barwnymi wstążkami, opłatek, ciepło świec...
Jak tylko zobaczyłam na półce w sklepie bordowy lakier z drobinkami brokatu to od razu wiedziałam, że idealnie pasuje do klimatu  świąt. Paznokcie nim pomalowane są jak biżuteria, pełne błyszczących refleksów, które pięknie zdobią płytkę paznokcia. To idealny lakier nie tylko na święta ale też na sylwestra i zbliżający się karnawał. Poza tym na drugim zdjęciu dokładnie widać mój pierścionek zaręczynowy :) Pozwólmy naszym paznokciom błysnąć! :)











nail polish - essence

A Wy jaki lakier do paznokci wybieracie na święta?

23 komentarze:

  1. śliczne!!
    zapraszam na nową notkę
    http://patrycjasstyle1212.blogspot.com/2012/12/cinema-city.html

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio stałam już w kolejce w naturze z tym lakierem, ale go odłożyłam, chyba jednak się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację idealny na sylwestra, strasznie mi się podoba ;) chyba się skuszę, chociaż mam absolutny zakaz kupowania kosmetyków ;P przez Ciebie łamie moje prawo ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają olśniewająco !! kurcze ja ostatnio nie mam czasu na malowanie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasuje do świąt idealnie:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow I love your nails! I want to buy this color too! Thank you so much for following back:) kisses chris

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie mi podsunęłaś pomysł na kolor paznokci :))

    OdpowiedzUsuń
  8. great nails! perfect for Christmas indeed:) would you like to follow each other?? let me know dear:)) happy week!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Looks super lovely. Perfect x-mas nails <3

    GIVEAWAY ON MY BLOG
    xo

    glamDevils

    OdpowiedzUsuń
  10. This is a really pretty colour, it is perfect for Christmas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie to wyglada!

    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow twoje paznokcie wyglądają idealnie! <3 piękne!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm surprised at how shiny the nail polish is! Perfect for the holidays :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolor! długo się utrzymuje?
    zapraszam do mnie :)
    http://comenswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...