01.12.2012

neon pink




Moje kolczyki zainspirowały mnie do zrobienia makijażu oczu w kolorze neonowego różu. Bardzo mi się podoba ten kolor, dodaje energii i radości :) W trzech krokach pokażę Wam jak go można łatwo i szybko zrobić. Miłego malowania! :)






Krok pierwszy to nałożenie jasnego różu 
na górną powiekę poniżej lini zgięcia, 
będzie to nasza baza pod neonowy róż.










Krok drugi to nałożenie neonowego koloru cienia od zewnętrznej strony powieki do 2/3 szerokości powieki poniżej linii zgięcia.











Krok trzeci to wykończenie makijażu poprzez rozświetlenie wewnętrznego kącika oka jasnym cieniem, ten sam cień nakładamy na dolą powiekę i powyżej neonowego różu bardzo delikatnie, żeby dodać lekkości. Tuszujemy rzęsy o gotowe :)






Za to w tle możecie spoglądać na mój ulubiony obraz z psem, w sumie to zdjęcie psa, bądź grafika z psem, ja ją po prostu kocham, to był nasz pierwszy zakup do tego mieszkania i mam do niego wielki sentyment, a kupiliśmy go we Flo za 19,99zł! :) Musiałam to napisać ;P wybaczcie :)

Miłego weekendu:)

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładny dziewczęcy i delikatny makijaż:) Hm... nie wyszłam jeszcze w różu z domu :D Chyba kiedyś się skuszę:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow świetny makijaż i super kolczyki <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zawszae byłam przeciwniczką różu, a w tym roku wpadłam w miłość do malinowego różu i koniec ;) pół szafy malinowych bluzek i sweterków ;) śliczne kolczyki i fajny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy makijaż! :) Dzięki ;** Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała spróbować z takim makijażem. Obserwuję i liczę na rewanż.
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż i piękne kolczyki:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja siebie w różowym makijażu nie lubię. :P Ale Tobie bardzo pasuje, dodałabym jedynie zarys czarnej kredki by wzmocnić neon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, następnym razem jak się tak pomaluję to dodam czarne kreski eyelinerem :)

      Usuń
  9. Róż musi być! Piękny odcień i śliczne kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj zdecydowanie znienawidzony przeze mnie kolor, jeśli chodzi o makijaż. Nawet zamiast różu na policzkach wybieram bronzer.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile osób tyle opinii, ja się do neonowego różu przekonałam stosunkowo niedawno, ale bardzo mi się spodobał, a róż na policzkach to mój must have :) jak używam bronzera to wyglądam jakbym była zmęczona lub obita, gryzie się z moim odcieniem skóry :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rozumiem :) Ja też mam jaśniutki kolor skóry więc zaczęłam go poprawiać kremami kakaowymi i wizytami na solarium :P Oczywiście raz na jakiś czas w granicach rozsądku :)na początku oczywiście nie widać efektów chyba że idziesz od razu na 15 minut co odradzam! Ale naprawdę wizyta raz w tygodniu, czasem raz na 2 tyg coś dodaje. wbrew temu co mówią inni :)P.S podkreśl bardziej oczy między innymi dolną linie rzęs - bo masz naprawdę wielkie i śliczne oczka których Ci bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie podkreślił Twój kolor oczu. :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...