18.12.2012

Tallinn 3/3


This is my last post of Tallinn with incredibly romantic sunset, do not reworked these images, the colors were still more amazing live until my heart was beating harder. View from a cliff on the Gulf of Finland and the right side of delicate outline of Tallinn. More photos are in Kadriorg Park and the Palace Kadriorg. Great places where you can lose track of time, sat there half a day, and yet it was too little for us :) The climate of this city and the surrounding area is so unique that I will never forget this trip and if I had the opportunity to go back a few years I will do it willingly . Unfortunately, ticket prices are not low on one side of the cheapest we found were about 300 zł per person. However, for wanting easy and with good intentions and help members of the couchsurfing website although I had a free night at the local, so overall I do not work out the most expensive. I would recommend, recommend, and again I would recommend this town for people who like places like this one :) Enjoy my photo report:)

To już mój ostatni post z Tallinna z niesamowicie romantycznym zachodem słońca, w ogóle  nie przerabiałam tych zdjęć, kolory na żywo były jeszcze cudowniejsze, aż mi serce mocniej biło. Widok z klifu na Zatokę Fińską i z prawej strony delikatny zarys miasta Tallinn. Kolejne zdjęcia są w Parku Kadriorg i przy Pałacu Kadriorg. Wspaniałe miejsca, w których można stracić poczucie czasu, przesiedzieliśmy tam pół dnia i jeszcze nam było mało :) Klimat tego miasta i okolic jest tak specyficzny, że nigdy nie zapomnę tej podróży i jeżeli będę miała możliwość tam wrócić to za parę lat chętnie to zrobię. Niestety ceny biletów lotniczych nie są niskie w  jedną stronę najtańsze jakie znaleźliśmy były po ok 300 zł od osoby. Jednak dla chcącego nic trudnego i przy dobrych chęciach i pomocy członków portalu couchsurfing miałam chociaż darmowy nocleg u miejscowych, więc ogółem nie wyszło mnie to najdrożej. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam, dla osób, które lubią takie miejsca :) Miłego oglądania fotorelacji :)










Have a nice day :)

33 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia :) słyszałam o tym portalu, ale osobiście nie zaryzykowałabym noclegu u nieznajomych :) Masz u mnie szacunek za odwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z zachodu słońca powalają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful sunset photographs and I love that watch :) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, you went to such beautiful places!
    Love those pictures. Wish there'd be such places in Germany, too!

    xxx,
    Mimi

    www.madameplastic.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już zapomniałam gdzie ja byłam, jak miałam trochę czasu ;P jestem ostatnio tak zabiegana, że ciężko wygospodarować czas na wspomnienia:D śliczne zdjęcia, zainspirowałaś mnie tym słoneczkiem ;) ile człowiek by dał teraz za takie zachody i takie ciepełko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing pics!
    Follow your blog by GFC, hope, you'll follow me back)

    Kicky Jane
    My Twitter

    OdpowiedzUsuń
  7. amzing pictures!! really perfect:) and super cool watch!:)thank you so much for following dear:)) I am now following you too!!:) sorry that it took me so long to answer!:( but I always follow back!:)) keep in touch darling!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, naprawdę niezłe zdjęcia;), podziwiam ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Woaah amazing skies! :D

    http://thegoldenpaillettes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zachód słońca - mowę mi odjęło! p i ę k n i e! mega ;)
    i świetny zegarek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne miejsce, aż zacichło mi sie ciepło:p
    a ten kolorowy zegarek-czad!

    OdpowiedzUsuń
  12. you are a very beautiful girl and I admire your blog. smart thoughts and beautiful pictures! what do you think to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  13. So romantic and beautiful pics darlin <3
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Loving your blog. Wanna follow each other?

    http://jennysbicycle.blogspot.in/

    P.S. Love the name of your blog...

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your comments...Let stay in touch...

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you so much for visiting my blog and for your lovely comment!
    Maybe we follow each other !?
    I follow you now! Hope you will follow me back )
    www.gvozdishe.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, so you didn't edit these photos. Walking around that sunset seems like a dream. And the architecture of those buildings are really beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  18. Alez tam pieknie!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne widoczki..:)

    Dzięki za odwiedziny na moim blogu, dopiero teraz odpisuje.. Nie widziałam komentarza, ponieważ obecnie jestem na tym blogu:
    http://czytamysobie.blogspot.com/ :)

    Oczywiście, że obserwujemy.:D Nie może być inaczej.:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Great pictures! <3
    Xoxo.

    www.the-styleguide.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjecia piekne!!!! Zegarek cudny:-)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wieder schöne Aufnahmen! Die rufen die Erinnerungen an meine früheren Besuche in Reval wach!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...