06.12.2012

Thank You and Merry Christmas


Today we have a special day, so I decided to say thank you for all the wonderful comments from, for that you like my outfits, travel reports, makeup tutorials, and for the fact that you adore my photostory from cupcakes workshop. That is for me probably the most wonderful Christmas gift, and in addition I get it from you every day. I am also glad that I was double-Day Best in stylio.pl, as well as a surprising number of votes at chictopia. I could not believe it when I saw that my outfit is so popular. Thank you very much, because every day I have a smile on my face and I can definitely say that I love fashion. I hope that my Christmas gift that is thanks also bring a smile on your faces. And now a few pictures where you can see how you appreciate me, it's wonderful! :) My cat want to thank you too :)


Mamy dzisiaj wyjątkowy dzień, dlatego postanowiłam podziękować Wam za wszystkie cudowne komentarze jakie od Was do tej pory dostałam, za to że podobają Wam się moje stylizacje, relacje z podróży, sposoby na makijaż, a także za to, że tak bardzo polubiliście moją relację z babeczkowych warsztatów. To jest dla mnie chyba najcudowniejszy prezent Mikołajkowy, a w dodatku dostaję go od Was codziennie. Bardzo się cieszę bo już jest za mną moja pierwsza współpraca na blogu, było to dla mnie bardzo ekscytujące. Cieszę się również z tego, że dwukrotnie byłam w Day Best na stylio.pl, a także za zaskakująco dużo głosów na chictopia. Nie mogłam w to uwierzyć jak to zobaczyłam, że aż tak wpadły Wam w oko moje stroje. Dziękuję Wam bardzo, bo to dzięki Wam codziennie mam uśmiech na twarzy i zdecydowanie mogę już śmiało powiedzieć, że kocham modę. Mam nadzieję, że mój mikołajkowy prezent w postaci podziękowań również na Waszych twarzach wywoła uśmiech. A teraz kilka zdjęć, na których widać jak mnie doceniliście, to cudowne! :) Mój kotek też Wam dziękuję :)







Życzę wam cudownego dnia i słodkich prezentów :)

8 komentarzy:

  1. gratulacje! :) zakochałam się w kociaku :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja druga stylizacja spodobała mi się do tego stopnia, że kupiłam podobną spódnicę ;) Najbardziej uwielbiam to jak łączysz kolory:D są takie żywe, nasycone. Że od razu Twój ubiór przyciąga wzrok ;) a ja lubię kolorowo i oryginalnie ;) życzę CI jeszcze więcej sukcesów ;* kicia słodka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or just follow me and I will follow you too =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...