03.12.2012

Welcome to Happiness

Like in the title, welcome to happiness. I love the colors, they can lighten up even the most overcast day and bring a smile on your face. I am wearing a lovely sweater that I got for my birthday (in summer) from my sister, and my wonderful skirt from sh River Island for only 8 zł. My boots are new on blog, they are very warm, I bought it last year and fulfill their role in the cold days.
Today I'm just like ticking bomb of happiness, not to mention the fact that I was able to cook barley soup and I am very proud of it ;) already bought all Christmas gifts for my family. I do not know if you are just like me, but I have more fun from buy somebpdy a gift than buy something for myself, and already most like to see how someone opens a gift from me and start to be happy. I started to combine and get dressed for Christmas, I started to think of what I associate the holidays, I'm sure the red and white, but also with trinkets, different colored lights, baubles and warmth. This is why gold color will be hosted in my dressing room, I'll have something shiny, something warm and certainly something comfortable.


Tak jak w tytule, witajcie w mojej krainie szczęścia. Uwielbiam kolory, potrafią rozchmurzyć nawet najbardziej pochmurny dzień, a na twarzy wywołać uśmiech. Mam na sobie cudowny sweterek, który dostałam na urodziny (jeszcze latem) od siostry, za który baaardzo dziękuję i moją cudowną zdobycz z sh jaką jest ta cudowna spódniczka w River Island za jedyne 8 zł, kocham ten sh jak dla mnie to najlepszy lumpeks w Gdańsku, ale nie zdradzę Wam, który bo jest malutki i często w sobotę go atakuję bo wtedy jest wyprzedaż 50% i rzeczy znikają z niego w mgnieniu oka. Moich botków jeszcze nie widzieliście, są bardzo ciepłe, kupiłam je w zeszłym roku i spełniają swoją rolę w chłodnie dni.
Na pewno często zadajecie sobie pytanie, jakie buty są ciepłe, co odpowiada za ciepło buta, co zrobić żeby nie marzły stopy w butach, ostatnio poznałam bardzo miłego pana, który od lat sprzedaje buty i długo opowiadał mi o tym jaki problem z zakupem butów na zimę mamy i jak się z nim zmierzyć, za ciepło butów nie odpowiada kożuch jaki jest w bucie(owszem stanowi barierę), ale najważniejsza jest podeszwa, dlatego buty trekingowe zdają egzamin srogą zimą, ponieważ mają grubą podeszwę z odpowiednich materiałów, które izolują dostęp zimna do stopy. Druga sprawa to skarpetki, bardzo dobre są wełniane, nie muszą być brzydkie, ja mam jedne bardzo urocze, i również zdają swój egzamin w stu procentach. Mówiąc szczerze uwielbiam biegać w trekingach, mam dwie pary, mój mąż też ma dwie pary, odkąd je nosze, żadna zima nie jest mi straszna. To informacja dla osób, które tak jak ja mają szybko zimne stopy. Nawet jeżeli nie macie i nie chcecie mieć trekkingów, to buty na grubszej podeszwie i tak będę już krokiem na przód, poza tym jak np. jest bardzo zimno to ja zakładam na cienką skarpetkę moją ukochaną wełnianą skarpetkę i jest mi wręcz gorąco w stopy, czytałam w pewnym poradniku, że ciepło jest nam wtedy kiedy jesteśmy ubrani warstwowo i nie są to obcisłe rzeczy, wtedy ciepło krąży między warstwami i nas ogrzewa, sprawdziłam to na sobie i na prawdę to działa! Także życzę Wam dużo ciepła :)
Dzisiaj jestem po prostu tykającą bombą szczęścia, nie licząc tego że udało mi się ugotować krupnik z czego jestem bardzo dumna ;) to kupiłam już wszystkie prezenty świąteczne dla mojej rodziny. Nie wiem czy macie tak samo jak ja, ale więcej radości daje mi kupienie komuś czegoś pięknego niż samej sobie, a już najbardziej lubię obserwować jak ktoś otwiera prezent ode mnie i promienieje ze szczęścia. Już zaczęłam kombinować jak ubiorę się na święta, zaczęłam zastanawiać się z czym mi się kojarzą święta, na pewno z czerwienią i bielą, ale też ze świecidełkami, różnymi kolorowymi lampkami, bombeczkami i ciepłem. Dlatego właśnie kolor złoty będzie gościł w mojej garderobie, będę miała coś świecącego, coś ciepłego a na pewno coś komfortowego.














photographed by Marta Kamińska

sweter/sweater - nn
spódniczka/skirt - sh River Island
czapka / cap - New Yorker
buty/shoes - deichmann
bransoletka/bracelet - C&A
kolczyki / ear rings - C&A

Miłego wieczoru! :)


25 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie! Spódnica jest nieziemska ;) a kolory na prawdę pobudzają do życia :) ja nawet nie zaczęłam myśleć nad prezentami, ale zacznę w tym tygodniu, bo zaczyna robić się stresik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie swetra i kwiatowej bombki zdecydowanie zwraca uwagę i samo w sobie jest naprawdę udane. Jeśli idzie o prezenty, zawsze kupuje je na ostatnia chwilę i jakos nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się nie trafić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon do sklepu (H&M, C&A, New Yorker czy Reserved) Zgłoszenia do 13 grudnia ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-na-zakupy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz olśniewająco:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. LOVEEE this look, skirt is amazing! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten sweterek! :) tak, mi też jakoś więcej przyjemności sprawia kupno czegoś drugiej osobie niż sobie samej :) powoli zaczyna się czuć magię.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz!!!:) Sweterek jest po prostu boski!!! <3
    Ja jeszcze o prezentach nie myślę:P

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie Ci w tym kolorze:)
    zapraszam w wolnej chwili:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Góra mi sie baaardzo podoba :) Dół mniej , może dlatego że nie lubię takich spódniczek, ale tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygladasz! Masz świetne wyczucie stylu :) Zapraszam do mnie, bedzie mi bardzo miło ! ;* może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski Outfit !♥
    obserwuje ;)
    w wolnym czasie zapraszam do sb ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za przesympatyczny komentarz.
    Bardzo przyjemne zdjęcia i połączenie kolorów :)
    Ja również lubię dawać prezenty, najbardziej lubię reakcje dzieci, co prawda mówi się, że wiele obecnie dzieci ma wszystko i reaguje znudzeniem na kolejną rzecz, ale w moim otoczeniu, rodzinie - jakoś nie zauważyłam czegoś takiego, wręcz przeciwnie jest mega spontaniczna, szczera radość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica i sweterek-zdecydowane tak :D

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo ladny sweterek :) idealnie pasuje Ci ten kolor :)
    dodaje do obserwowanych :D i nie wiem dlaczego dopiero teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wygląda ten sweterek z kolcami:)

    OdpowiedzUsuń
  16. swietny sweterek!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale sweterek jest śliczny, piekny kolorek i detale - te ćwieki genialne. I pogratulować zakupu spódniczki, 8 zł za takie cudeńko :D

    pozdrowienia;)

    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. The print of the skirt is beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. omg, sweter masz boski. obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie kolorów. Sweter jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie ci w takich żywych kolorach!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...