18.01.2013

Cudowna nagroda od Welli

I decided to share with you my Christmas gift (reward) from Wella, the cosmetics worth 200 PLN. I was very pleasantly surprised by this outstanding amenities, here it is really all you need for daily care, and so can be found here: hair mousse, hair spray, shampoo, conditioner, mouthwash, hair cream, Gillette Venus razor Pro Skin, toothpaste, toothbrush, face cream and day cream for your face at night. Certainly for some time to meet my needs of cosmetics. I am very happy, especially that my husband can use the liquid and paste, as I was not only glad with this gift. I shared with you my joy and now running away to visit family. Have a great weekend!

Postanowiłam podzielić się z Wami moim świątecznym prezentem (nagrodą) od Welli, czyli kosmetykami o wartości 200zł. Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona tak rewelacyjnym zestawem kosmetyków, jest tutaj tak na prawdę wszystko czego potrzeba do codziennej pielęgnacji i tak znajduję się tutaj: pianka do włosów, spray do włosów, szampon, odżywka, płyn do płukania ust, krem do włosów, maszynka gillette Venus Pro Skin, pasta do zębów, szczoteczka do zębów, krem do twarzy na dzień i krem do twarzy na noc. Na pewno na jakiś czas zaspokoi to moje potrzeby wśród kosmetyków. Jestem bardzo zadowolona, a do tego nawet mój mąż może użyć i płynu i pasty, także nie tylko ja się ucieszyłam z tego prezentu. Podzieliłam się z Wami moja radością a teraz uciekam odwiedzić rodzinę. Miłego weekendu!


Have a nice weekend! :)

6 komentarzy:

  1. no to gratuluję! Szczególnie tych specyfików do włosów :) Tobie również miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, zazdroszczę! :)

    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale praktyczny prezent (:
    Superancki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tak świetnej wygranej ! Ja nie mam szczęścia do konkursów -.- Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ale Ci zazdroszczę! Pamiętam, jak kiedyś wysłałam historyjkę do "Dziewczyny'' i dostałam masę balsamów i żeli do kąpieli z Dove. Darmowe kosmetyki to niesamowita radość :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...