15.01.2013

Marocco 1

The first Moroccan styling is elegant, as I  were dressed up for me and of course my husband. Unfortunately, they have so uneven sidewalks in the city, that you can broke your legs walking in heels, thats why in those shoes once I got outside the hotel, then just tried to get enough of them walking around the hotel :) It was nice to be back a little dress, this dress is a wonderful Christmas gift from my family, for which I thank sooooo. I wish you a lot of heat :) Aaaa I forgot to add that I bought shoes in Bata unless 47zł! :)

Pierwsza stylizacja z Maroka jest elegancka, że tak powiem wystroiłam się dla siebie i oczywiście dla męża. Niestety mają tak nierówne chodniki w mieście, że na jakimkolwiek obcasie można sobie zwichnąć kostkę, dlatego w tych butach tylko raz wyszłam poza hotel, później tylko próbowałam się nimi nacieszyć chodząc po terenie hotelu :) Przyjemnie było się znowu lekko ubrać, ta sukienka jest cudownym prezentem świątecznym od mojej rodziny, za który baaardzo dziękuję. Dużo ciepła Wam życzę :) Aaaa zapomniałam dodać, że buty kupiłam w Bata za chyba 47zł! :)










shoes - Bata
dress - nn
earrings - C&A

Have a nice day :)

29 komentarzy:

  1. Bardzo, ale to bardzo mi sie podoba. Zreszta Twoje stylizacje zawsze sa godne pozazdroszczenia, a zdjecia z cieplych krajów zapieraja dech w piersi.

    Btw kolor sukienki podkresla kolor Twoich oczu; najlepiej to widac na 5 zdjeciu (:

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh jak mi miło :) wręcz czuję się głupio bo siedzę i się uśmiecham do ekranu, nawet moja kotka ma głupią minę patrząc na mnie haha :) dziękuję :)

      Usuń
    2. Haha. W takim razie "odusmiecham" sie do Ciebie z drugiej strony ekranu (:

      Usuń
  2. Ciekawe buciki:) śliczna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dba o Ciebie rodzinka, bo sukienka jest śliczna. Fanstastycznie na Tobie leży! Och, jak zazdroszczę tego MAroka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty to sobie zwiedzisz! ale fajnie :) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hi, i like your blog, nice!!!! check out my blog:http://thatsloverobyblog.blogspot.it/ and my facebook page: https://www.facebook.com/thatsloveblog?ref=hl
    I follow you, you follow me too???? thanks xoxo
    Rob

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zawsze inspirujesz i zachwycasz:) samo to jak wypowiadasz się o swoim facecie jest godne podziwu :) już po tym można wywnioskować, że jesteś ciepłą i miłą osóbką, w dodatku prześliczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszz ty ;) Wiesz jak mnie podejść haha :) No wiadomo kocham go więc jak już o nim wspominam to musi to być coś z serducha, a tak poza tym to bardzo mi miło, że tak o mnie myślisz, youuu know :) Ty i Twój psiak też wydajecie się być przemiłymi istotami :)

      Usuń
  7. aaa zazdroszcze Maroko! A Ty wygladasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle dziękuję Wam wszystkim za tak miłe komentarze, aż mi się ciepło zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey beautiful, I just love your outfit and blog too (: Are we following yet? Stop by me soon! Kisses*

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaa ja chcę lato! już, teraz, natychmiast<333

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj, jak mi się marzy takie ciepło jak na Twoich zdjęciach! czad ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your look !! :)
    Wanna follow each other?
    xoxo

    http://thefashionshadowbygiulia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. Enjoyed this post thoroughly. Thanks for sharing!

    I'm hosting a $100 Lulus.com gift card giveaway on the blog. Hope you can enter!

    goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of an LA fashion lawyer living life in the fab lane

    OdpowiedzUsuń
  14. you look so nice :)) love your top. nice blog and post dear. :))

    How about following each other? If yes, please let me know. Have a nice day!
    http://mastylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice and elegant look!!!
    Have a nice day!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw. Tęsknię za takimi ciepłymi dniami. ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. You look perfect, love your shoes! :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. You look really elegant!

    Love,
    Jolien

    http://julianaandthedaydream.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja :) zazdroszczę podróży :) aktualnie wolałabym być w równie ciepłym klimacie :) obserwuję i pozdrawiam Marta :)

    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. This dress is pure love, its colors are just amazing and fit so well the background <3
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...