11.01.2013

Why don't you

Weather surprised us nice recently, is quite warm, so I decided to put styling in the autumn style, I assume, of course, coat, so I'm not as hot woman to run at the city in only this outfit;) I love to dress up in the delicate and feminine color, it gives me charm, from different walks right through the city. In general, I've noticed that depending on how I dress, my gait is different, it is quite funny, but I can not control it. Such as how to get dressed in the colorful clothes my walk is more energy and I walk with a smile, and gentle, feminine and high heels, then I go slowly, I'm more confident and internally immediately think about the fact that I am married and still persuade it to please the man of my life :) Yeah, well today's styling, which is the one I want to please my husband and I feel further the feminine. It's a beautiful coat I got from my grandmother, my grandmother ajj just have a good taste, at least by. Warm day Everybody! :)

Pogoda mile nas ostatnio zaskakiwała, było dość ciepło, więc postanowiłam wstawić stylizację w stylu jesiennym, oczywiście na nią zakładam płaszczyk, aż tak gorącą kobietą nie jestem żeby biegać tak po mieście ;) Uwielbiam czasami ubrać się w kolorystykę delikatną i kobiecą, dodaje mi to powabu, od razu inaczej kroczy się przez miasto. W ogóle zauważyłam, że w zależności od tego jak się ubiorę, mój chód jest inny, jest to dość zabawne, ale nie potrafię tego kontrolować np. jak ubiorę się kolorowo to kroczę energetycznie z uśmiechem, jak delikatnie, kobieco i na obcasie, to idę wolniej, jestem bardziej pewna siebie i wewnętrznie od razu myślę o tym, że jestem żoną i nadal zabiegam o to żeby podobać się mężczyźnie mojego życia :) Taaak, także dzisiejsza stylizacja, jest tą w której pragnę podobać się mojemu mężowi a dodatkowo czuję się w niej bardzo kobieca. To piękne futerko dostałam od babci, ajj tak moje babcie mają dobry gust, przynajmniej wg. mnie :) Ciepłego dnia kochani!











photographed by Marta Kamińska

dress - Orsay
shoes - deichmann
handbag - Parfois
jewelry - House
vest - sh
necklace - accessories

Have a nice day :)

25 komentarzy:

  1. wow! Ty to masz szczęście mieć taką babcie :D świetna kamizelka. Ja z chodem mam podobnie, zależy od ubioru :> mąż ma szczeście, że ma taką laseczkę w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :)
    A to futerko wygląda bardzo milutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ladnie *.* buty mi sié troszké nie podobaja, ale spooko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babcia zdecydowanie ma dobry gust,a i sukienka jest bardzo fajna. Całość - super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna kamizelka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woww...you look gorgeous!! Love your outfit, specially the vest and the booties! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you so much for your sweet comment and for following!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch ;)
    Hope you're having a great day, and have a happy weekend ahead<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful look!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nice outfit! :)

    Thanks for following me! :) Followed you back! ♥

    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post: I like these photos so much!!
    What about following each other?
    Diana
    double-ganger.blogspot.com
    facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak Twoja babcia ma świetny gust:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw :) ładnie zagrały kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sięzgranie kolorów i fasonów:)
    pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing look, dear~ Love the colors and details that look good on you~!)



    Olga
    MyBlondeGal
    MyBlondeGal on facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great, dear!
    Love fur vest)
    And I invite you to a new giveaway in my blog!

    giveaway Chicnova – Win a $30 gift card

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice look! Exp. we like vest and tight!
    We follow you and invite you to our blog - follow it, read and leave comment!
    FASHION FRIENDS DIARY

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ogladac Twoje zestawy, poniewaz z najprostszych ciuchów potrafisz wyczarowac odjechany strój. Kamizelka jest superancka (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiadomo mam w szafie to co mam, staram się łaczyć ciuchy w ten sposób aby odzwierciedlały moją osobowość i tak abym czuła się w nich swobodnie i wspaniale. Bardzo mi miło, uwielbiam takie komentarze, dziękuję i pozdrawiam ;*

      Usuń
  18. Eu gosto do jeito que você combina as roupas. Eu adoro os seus sapatos e acessórios também!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...