04.01.2013

Wycieczki w okolicach Alanya

Another report from Turkey, this time climate cruise. I present to you two smaller trips organized by the office of Wezyr in the vicinity of Alanya.

first trip - free! mainly shopping, that is willing to look for such as fur, of course, as a student I didn't buy nothing for myself , but other than purchases, we visited the mosque, beautiful inside you know you need to take necessary barefoot, with head gear and face down arms. This picture under a huge chandelier, is probably from another mosque, but I wanted to show you a miracle :) Another highlight of this trip was dinner at a small but beautiful waterfall, the restaurant was placed on stilts on top of the waterfall, it was possible in some places to go and wet feet, beauuuty place ahh, I would gladly go again once to ate something :)

the second trip - went with my husband (then boyfriend :)) to show dolphins and seals, I love all creatures, so enthused and delighted :) I have for you below some pictures of these beauties, and delightfully show what they can do. My only regret was that I could not afford to swim with dolphins, once for sure I'll put more money and do it! :)


Kolejna relacja z Turcji, tym razem klimat wycieczkowy. Przedstawiam Wam 2 mniejsze wycieczki organizowane przez biuro Wezyr z okolic Alanya. 

pierwsza wycieczka - darmowa! głównie shopping, tzn. szukanie chętnych na np. futra, oczywiście ja jako studentka sobie odpuściłam te zakupy, ale poza zakupami, odwiedziliśmy Meczet, piękny do środka wiadomo, trzeba wejść koniecznie na boso, z nakryciem głowy i z zakrytymi ramionami. To zdjęcie pod ogromnym żyrandolem, jest chyba z innego meczetu, ale chciałam Wam pokazać to cudo :) Kolejną atrakcją owej wycieczki był obiad nad małym ale pięknym wodospadem, restauracja była umieszczona na palach na wysokości góry wodospadu, można było w pewnych miejscach iść sobie zmoczyć stopy, cuuudowne miejsce ahh, chętnie bym tam jeszcze kiedyś coś zjadła :)

druga wycieczka - pojechaliśmy z mężem (jeszcze wtedy chłopakiem:)) na pokaz delfinów i fok, ja uwielbiam wszystkie stworki, więc zachwycałam się i zachwycałam :) Mam dla Was poniżej kilka zdjęć tych ślicznotek, jak uroczo pokazują co potrafią. Żałuje tylko, że nie było mnie stać na popływanie z delfinami, kiedyś na pewno odłożę więcej pieniędzy i to zrobię! :) 













Miłego dnia kochani! 

20 komentarzy:

  1. Super podróż! U nas też niedługo pierwsze relacje ;)Zapraszam więc do nas, codziennie nowe notki, o wszystkim, wejdź, sprawdź, skomentuj, obserwuj, a na pewno się odwdzięczę i też nie raz do Ciebie wrócę ;D
    www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym takie słońce. To ile jesteście po ślubie? Mi szkoda tych zwierząt, chciałabym żeby były wolne. Jakoś nie przepadam za takimi występami. Ale wiadomo, świata nie zmienię ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Foto cool!
    I will be glad to see at myself in the blog
    http://businka-raskazova.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  4. WIele osób zchwyca się Alanyą, jest na liście moich miejsc do zwiedzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Seems like a great trip :)
    Great pics !

    New post on :
    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline.

    OdpowiedzUsuń
  6. oh wow what a lovely place <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja bym chciała popływać z delfinami - mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci :) Ja miałam plan w ferie odwiedzić Londyn , ale niestety muszę to przesunąć na wakacje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. O, dzięki Tobie przypomniałam sobie o mojej wycieczce do Turcji i aż miło i ciepło przede wszystkim zrobiło mi się na sercu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing photos! I love, love your blog!

    I am your follower now (with gfc & facebook).
    And I will be SOO happy, if you follow me:-)

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. och to ciepło_
    jak tam jest pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne foki ;))
    zdjęcia super
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaaaah ale zazdroszcze turcji!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. lovely pictures! nice blog :)

    Do you want to follow each other? :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne zdjecia. Oglada sie je naprawde bardzo przyjemnie, gdy za oknem szaro-buro-nijaka pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa jaka piekna pogoda ! a u nas za oknem pada ;((

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...