17.02.2013

bling bling

Sorry for the longer break but I'm trying to finish this semester at university, I had to score tonight and just finished a zimowyzjazd.com, in which we with the guests from Finland participated :) Great time at all. It was a wonderful week, eating a lot of Finnish black bread, drank their tea with the magic name "aurora borealis" , and sweetened my life wonderful "kohuke" and "kurums" which are the most incredible sweets from Estonia. Ahhh honey for the body and spirit :) This week, I will finally be able to put in a magnificent dress post, but that's not today. Today I want to show you pictures with my jewelry :) Have a nice day :)

Przepraszam za nieco dłuższą przerwę ale staram się dokończyć zaliczenia w tym semestrze, miałam do dzisiaj gości i właśnie skończył się zimowyzjazd.com, w którym z gośćmi z Finlandii i mężem braliśmy udział :) Świetny czas, w ogóle to był cudowny tydzień, objadałam się fińskim czarnym chlebem, opijałam ich herbatą o magicznej nazwie "zorza polarna" no i słodziłam sobie życie cudownymi "kohuke" i  "kurums", które są najcudowniejszymi słodkościami z Estonii. Ahhh po prostu miód dla ciała i ducha :) W tym tygodniu w końcu będę mogła wystawić post we wspaniałej sukience, ale to jeszcze nie dzisiaj. Dzisiaj postawiłam na biżuterię, różne zdjęcia w tym niepublikowane wcześniej a bardzo mi się podobają, mojej biżuterii, którą bardzo sobie cenię. W takim razie zostawiam Was z moją biżuterią i odpoczywam po intensywnym tygodniu :)






Powyżej hand made Marokański wisior :) Bardzo go lubię :)




Ostatnie zdjęcie w formie wspomnienia, skojarzyło mi się z biżuterią bo są to ręcznie zrobione przez nas kartki informujące o zaręczynach, które dwa lata temu rozsyłaliśmy rodzinie, na zdjęciu są nasze dłonie i oczywiście pierścionek zaręczynowy na pierwszym planie. Jakby nie patrzeć to drugi najważniejszy "bling bling" zaraz po obrączce, który codziennie mi towarzyszy :)

Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam biżuterię, a tą hand made to już w ogóle! Zauważyłam, że mamy podobne upodobania w kwestii takich drobiazgów, wszystkie mi się podobają, a niektóre rzeczy mam bardzo podobne :) Cieszę się, że zimowy zjazd się udał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę, że zimowy zjazd się udał :) i zgadzam się z tym że wręcz ogólnie mamy podobny gust i w biżuterii i we wnętrzach :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny naszyjnik z guzikiem :)
    P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję to mój ulubiony :)

      Usuń
  3. Jak nie lubię hand-made (poza cudeńkami na szydełku by MOja Mama :) tak ten wisior bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hope is everything is going smoother right now and that you have more time to enjoy your blog!!
    xoxo
    Patricia

    http://misstoptenimage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I try hard, so I hope that everything will be good soon :)

      Usuń
  5. wspaniała biżuteria!:)
    zapraszam na nowego posta!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...