19.02.2013

dreams come true - dress from millybridal.com

Since I was a little girl I dreamed about dress like this one, I must admit that none of my dolls don't have such nice dress, if then someone told me that this dress will be mine I will probably don't sleep for a whole week because of happiness haha :) I'm really charmed by it, is so romantic, delicate and extremely feminine, the pebbles, the color, everything is part of a complete fulfillment of my dreams, and even exceeded that dream. Anyway, I think you can see that I'm in love with dress ​​and we have fun even the icy wind;) The dress is from the MillyBridal there are so stunning dresses that took my breath at certain moments. Not to mention the shipping was super fast I have my dress after only one week, in addition, is sewn to size. Wholeheartedly encourage you to read the MillyBridal range, have a wonderful wedding dresses at very good prices when it comes to the quality of this, too, I am delighted to have a double "petticoat" underneath, padded corset that holds sensational bust. With a clear conscience I will recommend this shop to everyone! My husband took me to so many beautiful images that I could not decide which one to choose, so here's a huge dose of photos. Have a nice day :) dress milly bridal.

Odkąd byłam małą dziewczynką marzyła mi się taka sukienka, przyznam szczerze, że żadna z moich lalek aż tak ładnej nie miała, i gdyby wtedy ktoś mi powiedział że taką będę miała to chyba bym cały tydzień ze szczęścia nie spała haha:) Jestem nią bardzo oczarowana, jest tak romantyczna, zwiewna i szalenie kobieca, te kamyczki, ten kolor, wszystko wpisuje się w pełne spełnienie mojego marzenia, a nawet to marzenie przekroczyło. Zresztą myślę, że widać że jestem w  niej zakochana i dobrze nam razem na mroźnym wietrze ;) Sukienka jest ze strony MillyBridal są tam tak wspaniałe sukienki, że aż mi dech zapierało w pewnych momentach. Nie mówiąc już o tym jak błyskawiczna była przesyłka w przeciągu tygodnia sukienka była u mnie, a w dodatku jest szyta na wymiar. Całym sercem zachęcam Was do zapoznania się z asortymentem MillyBridal, mają cudowne suknie ślubne w bardzo dobrych cenach, jeżeli chodzi o jakość to również jestem zachwycona, ma podwójną "halkę" pod spodem, usztywniony gorset, który rewelacyjnie przytrzymuje biust. Z czystym sumieniem będę wszystkim ten sklep polecać! Mój mąż zrobił mi tyle pięknych zdjęć, że nie mogłam zdecydować się które wybrać, więc macie tutaj ogromną dawkę zdjęć. Miłego dnia :)

















Tak, wiem bardzo dużo zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować :)

dress - millybridal

35 komentarzy:

  1. Wow :))
    zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kobieta, piękna sukienka, piękny krajobraz... czego chcieć więcej ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ta sukienka wygląda jak z bajki ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. no chyba każda z nas marzyła o takiej kreacji! rewelacja :) a kolor na prawdę wymarzony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzialas moja reakcje na ta sukienke,wiec wiesz co o niej mysle :) a zmarzło się Pani? :) pozdro,Kasia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zmarzło, ale na szczęście się nie rozchorowałam :)

      Usuń
  6. Ładna, ale wolę inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ewidentnie ten kolor trzeba po prostu lubić :)

      Usuń
  7. lovely dress! :)

    NEW POST :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de

    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. łooł Kolor mocny, ale efekt boski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za sukienka! ;o cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna, ale nie dla mnie taki kolor :) Ale Ty bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie płynie we mnie "błękitna krew", bo nie cierpię takich sukienek... Najważniejsze, że Tobie się podoba. Podziwiam za wytrwałość przy takiej pogodzie ;)
    Pozdrawiam cieplutko!
    shoppanna

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi no wiadomo kwestia gustu, rówież pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz jak księżniczka ;)

    p.s moja odpowiedź : te zdjęcia były robione u mojego chłopaka :) i to jego kapcie hihi podkradłam. z tego co wiem, to można je znaleźć w deichmannie. a co do krzeseł to tylko w Abrze takie fikuśne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka co prawda nie jest w moim stylu, ale Ty wyglądasz w niej bardzo ładnie - fajnie podkreśla talię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. pasuję Ci ! tez tak mam, ze sie zdecydowac nie mogę :p

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Very beautiful dress!

    Best wishes,
    vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. a co to za księzniczka <3 super.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak dla mnie trochę za dużo kryształków, ale suknia prezentuje się obłętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mój kolor. Za różem zdecydowanie nie przepadam;p Zmieniłabym trochę zdobienia na górze bo całość jest troszkę laleczkowata ,ale Bardzo łądnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję ;)

    wyglądasz jak księżniczka ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak się tego dnia czułam haha :)

      Usuń
  21. Jaka śliczna ;o Pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  22. Po pierwsze:
    pozazdrościć mężowi tak pięknej modelki;
    po drugie-wyglądasz cudnie;
    po trzecie-pierwsze skojarzenie jak zobaczyłem Twoje zdjęcie-blog tancerki bellydance ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. OMG faktycznie sukienka jak z dziecięcych marzeń ! wyglądasz jak królewna <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, genialna kiecka! Gdyby była w innym kolorze z chęcią bym ją kupiła:D Ale Tobie jest bardzo ładnie w tym różu:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...