05.02.2013

Flowers in hair

Despite what's going on with us lately, I decided to walk smiling, so I'm glad to styling, simple but with an accent who stole my heart. My dear husband bought me for Christmas this wonderful band of flowers, I am crazy about it, I feel in it like "a fish in water." This outfit is one of my favourite set and I love to wear it every day. Have a nice evening and a fun winter holiday for those who have them! :)


Mimo tego co się dzieje u nas ostatnio, postanowiłam chodzić uśmiechnięta, dlatego też mam radosną stylizację, prostą ale z akcentem który skradł moje serce. Mój kochany mąż na święta kupił mi tę cudowną opaskę w kwiaty, oszalałam na jej punkcie, czuje się w niej jak "ryba w wodzie". Co prawda nieco zmarzłam bez płaszcza, no ale cóż, musiałam Wam pokazać ten outfit ponieważ jest ostatnio moim ulubionym zestawem i najchętniej codziennie bym się w niego ubierała. Miłego wieczoru i udanych ferii zimowych tym którzy je mają! :)











photographed by my husband ;*

shoes - Deichmann
necklace - Mohito
pants - H&M
sweater - nn
band - Claire's

Have a nice day :)

18 komentarzy:

  1. Śliczne masz buty , super blog kochana nie zmarnuj sie bo masz duze predyspozycje oby tak dalej :) :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry mąż i gust ma, bombowa ta opaska! Jeszcze te buciki do kompletu, miód malina!

    OdpowiedzUsuń
  3. podpytasz męża gdzie wynalazł taką opaskę? Skubany, dobry ma gust! Ja już od dawna poluję na taki folkowy motyw. Patrzę na zdjęcia i czuję wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz! tak.. wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak są kwiaty to już wiosna idzie;)!
    świetna opaska i cudowne buciki <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz, cudowne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna wiosenna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ! czuć wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna stylizacja:)

    zapraszam do siebie

    www.czarno-to-widze.blogspot.com


    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna opaska, twój mąż ma bardzo dobry gust! :)) buty również są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aj aż wiosną powiało ! ślicznie wyglądasz <3 ! ...niesamowite buty !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :) :* dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  13. b. fajne zdjecia:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...