12.02.2013

Gold Panther

When I saw this top in secound hand I knew that it is for me, and I found my way how to waer it  to feel  comfortable. I catch jacket on sale at H & M for 39,99 zł, a bag is from sh. This set is generally extremely cheap because it cost me a total about 120zł. I'm sorry that today I write such a short post, but unfortunately my exams in school are still in progress and I do not know what to do, except that yesterday arriced my friends from Finland, they are for one week, so I have a very positive and joyful time. I greet and wish you pass all the exams!

Jak tylko zobaczyłam ten koronkowo-siatkowy top w lumpeksie to od razu wiedziałam, że jest mój, długo kombinowałam jak go nosić i znalazłam mój sposób i wbrew pozorom czułam się tak komfortowo. Żakiet dorwałam na wyprzedaży chyba w H&M za 39,99zł, torebka również z sh. Ten zestaw ogólnie jest szalenie tani bo łącznie kosztował mnie ok 120zł. Przepraszam, że dzisiaj tak krótko, ale moja sesja niestety jeszcze trwa i nie wiem za co się zabrać tyle tego jeszcze zostało, poza tym wczoraj przylecieli do mnie znajomi z Finlandii, właśnie buszują po Galerii Bałtyckiej, zostają na tydzień, także mam bardzo pozytywny i radosny czas. Pozdrawiam i życzę zdania wszystkich egzaminów!













jacket - H&M
handbag - sh
earrings - my mother
necklace - C&A
pants - H&M
shoes - Deichmann
top - sh

13 komentarzy:

  1. o żesz! Na prawdę bluzka jest rewelacyjna :O ja ostatnio nie mam szczęścia w sh. Ale bywało, że znalazłam prawdziwe cuda :) torebka i żakiet również piękne. Ślicznie wyglądasz :* szalej z 'Finlandią' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. BArdzo fajny zestaw! Siatkowy top wygląda super, żakiet też zadaje szyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz !

    a marynarka jest cudowna !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle,ze to jedna z najlepszych Twoich stylizacji..Kasia :>

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz obłędnie, cały zestaw bardzo mi się podoba !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. idealne zestawienie.
    Twoje kolczyki są mega !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna bluzka i kopertówka w takim energetycznym kolorze. Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great Blog and posts, congratualtions and many greetings from:
    http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. top jest śliczny. a kolczyki uwielbiam! cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...