24.02.2013

szmaragdowe paznokcie

Jeszcze w sierpniu dostałam na urodziny cudowny prezent od męża. Wykupił mi zaproszenie do centrum pięknego ciała, na masaż relaksacyjny (godzinny) manicure i pedicure, masaż wykorzystałam jako pierwszy a w piątek byłam na manicure, wybrałam kolor ciemno zielony, ponieważ nigdy wcześniej nie malował paznokci w tym odcieniu, poza tym mój mąż ostatnio ciągle mnie prosi o to żebym kupiła sobie coś w kolorze butelkowej zieleni, więc chociaż w drobnym stopniu chciałam spełnić jego zachciankę :) Powiem szczerze, że bardzo spodobał mi się ten kolor i zamierzam go kupić, jest to lakier Inglot, ale nie pamiętam nazwy tego konkretnego koloru. Paznokcie nadal wyglądają idealnie, jeszcze nic mi nie odprysło, muszę przyznać że bardzo mnie zaskoczył takim prezentem, kompletnie się tego po nim nie spodziewałam, jeszcze raz dziękuję mężu! :)






Miłej końcówki weekendu! :)

12 komentarzy:

  1. wow to się facet postarał!! :) super prezent, ale ja osobiście Inglota nie lubię, ponieważ ich kosmetyki są bardzo nietrwałe. Oby ten lakier był inny :D Na masaż bym sobie poszła i na paznokcie mmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie, zazdoszczę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. butelkowa zieleń na dobre podbiła moje serce :)) dobrze, że mąż tak dba o ciebie :) czyli rozumiem, że relaks w spa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowego masz męża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz bardzo ładny kształt płytki paznokci, pięknie wygląda na niej ten kolor:)
    ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Great gift!
    beautiful nail polish!

    All the best,
    http://vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor. a ja właśnie niedawno stałam się posiadaczką nowiutkich szpilek właśnie w takim szmaragdowozielonym kolorze :):)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...