21.03.2013

Red Wine (Millybridal dress)

Another styling with the dress from MillyBridal.com, I can not wait until there will be an occasion to wear it, this is another "dream" dress. I like the length of this dress and naturally slightly protruding bottom. Top dress is a corset with built-in bra, just my ideal :) In my life are the big changes, and thats why I dont write on the blog so often. For three days we live together with my husband and our cat in a new home and we renovate it all day and night, now I can finally slow a little breather and settle in a new place, I do not know about you but I attach to the apartment, so it is hard for me to move, but I'm very happy :) At the end I would like to add that ... I am delighted about that skirt and I quietly admit that my husband also, which is very nice :)

Kolejna stylizacja z sukienką ze sklepu MillyBridal.com, już nie mogę się doczekać aż nadarzy się jakaś okazja aby ją założyć, to kolejna "wymarzona" sukienka, bardzo podobają mi się sukienki tej długości z naturalnie delikatnie sterczącym dołem. Góra sukienki to gorset z wbudowanym biustonoszem, po prostu   mój ideał :) W moim życiu również duże zmiany, dlatego też nieco rzadziej ostatnio piszę coś na blogu. Od trzech dni mieszkamy wraz z mężem i naszą kotką w nowym mieszkaniu i remont zajmował nam całe dnie i noce, teraz w końcu mogę troszkę odsapnąć i powoli zadomowić się w nowym miejscu, nie wiem jak Wy ale ja przywiązuję się do mieszkania, więc ciężko mi się przestawić, ale jestem bardzo zadowolona :) Na koniec pragnę dodać, że... jestem zachwyconą tą kiecką i muszę cicho przyznać, że mój mąż również, co jest bardzo miłe :) 

















dress / sukienka - Millybridal
shoes - Deichmann
earrings - C&A
bransoletka - handmade by me :)

have a nice day :)

18 komentarzy:

  1. wow! Piękności! :) cudowna sukienka, a buty marzenie! mam nadzieję, że pokażesz tutaj kawałek swojego kąta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to dobry pomysł, może rzeczywiście coś opublikuję jak już dopnę remont :)

      Usuń
  2. bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. śliiiicznie, sukienki zazdroszczę *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby była krótsza, byłaby idealna!

    OdpowiedzUsuń
  5. looks so sophisticated and classy

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i elegancko. Czerwien to zdecydowanie Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, uwielbiam czerwień, muszę częściej wprowadzać ją do mojej garderoby :)

      Usuń
  7. zakochałam się w tej bransoletce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło tym bardziej, że sama ją zrobiłam :)

      Usuń
  8. klasyka gora :) bardzo ladnie wygladasz w tej sukience, zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Otrzymałaś nominacje do Liebster Blog Award. Szczegóły na moim blogu: http://fashiondoxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. This dress is amazing and you look stunning in it! :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...