11.03.2013

złocista czerwień oczu

Cześć :) Dzisiaj przygotowałam makijaż oka, który nieco bardziej odważny, ale nadal można go spokojnie robić sobie jako makijaż dzienny :) Połączyłam złoto z czerwienią, czyli dwa gorące i kobiece kolory, mam nadzieję, że efekt Wam się spodoba, ja czułam się w tym makijażu bardzo dobrze! 



Zaczynamy od rozświetlenia wewnętrznego kącika oka jasnym cieniem, tym samym cieniem malujemy jasną linię na dolnej powiece. Na górną powiekę nakładamy złoty cień.

Na dolnej powiece rysujemy kreskę czarną kredkę i na nią nakładamy czerwony / różowy cień do powiek. Poprawiamy wewnętrzny kącik oka jasnym cieniem. Tuszujemy rzęsy i makijaż gotowy :)



Miłego dnia :)


22 komentarze:

  1. uwielbiam takie kolory :) zdecydowanie jestem ciepłolubna jeśli chodzi o make up :) piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci pasują ciepłe kolory ciepłolubna kobietko :);*

      Usuń
  2. ja najbardziej lubie jak masz pomalowane oczy na niebiesko/szmaragdowo czy inny lazur ;) kaś.buziaki remontowe Misiaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to znowu Ty Kaś ? ;* Ja też tak siebie najbardziej lubię, chociaż ostatnio to albo mam kreski eyelinerem zrobione, albo fiolet, muszę przywrócić lazury do łask :)

      Usuń
  3. Świeżo i ładnie, wiosnę czuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż w makijażu ją czuć, bo za oknem nie za bardzo :) dziękuję :)

      Usuń
  4. pretty! :)

    http://fantasyfashioned.blogspot.de
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie, przepraszam, ale czerwień na dolnej powiece moim zdaniem kompletnie Ci nie pasuje. Wyglądasz jak byś była mocno przemęczona/ niewyspana... Dużo lepiej na Twojej dolnej powiece w tym makijażu prezentowałaby się moim zdaniem szmaragdowa lub butelkowa zieleń. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, ale dziękuję za opinię i również pozdrawiam :)

      Usuń
  6. You have amazing eyes!

    P.S. wanna follow each other on Bloglovin?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful eyes.love your blog.wanna follow each other?http://glamourzone01.blogspot.com/
    .kisses from kenya

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing pics! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. What a lovely make-up! You have such beautiful eyes!

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. You have beautiful eyes. I could never pull this off without looking like a vampire. I'm following you now on GFC. wanna follow each other on bloglovin as well?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. thanks for stopping by our blog. we now follow you. kisses from Kenya

    OdpowiedzUsuń
  12. mi takie kolorki raczej nie pasują, ale Tobie w nich jak najbardziej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...