10.04.2013

floral accent


Today I show you my new wallpaper, is currently the headboard of  our bed. Relax, I'll post typically the interiors, but we expect the furniture. As for today's styling, I'm wearing a dress with floral from Turkey and shirt bought in sh which I am in love, is so delicate color and the inserts mmm I was crazy as I saw her. I probably will come back here again until the end of next week, because I plan to fulfill another of my dreams and for that I need some time, certainly the dream:) I am so excited that on my balcony I don't see snow! :)


Dzisiaj uchylam rąbka nowego mieszkania tzn. tapeta za mną, jest aktualnie zagłówkiem naszego łoża. Spokojnie zrobię post typowo z wnętrzami, ale oczekujemy na meble, także z tym nie wygramy. Co do dzisiejszej stylizacji, to mam na sobie sukienkę z Turcji w motyw kwiatowy i koszule kupioną w sh w której jestem zakochana po uszy, ma tak delikatny kolor i te wstawki mmm oszalałam jak ją zobaczyłam. Teraz prawdopodobnie pojawię się tutaj ponownie dopiero pod koniec przyszłego tygodnia, ponieważ planuję spełnić kolejne z moich marzeń a do tego potrzebuję czasu, z pewnością o tym marzeniu, jeżeli się spełni też zrobię post :) Poza tym ostatnio nie schodzi mi uśmiech z twarzy jak widzę jak mi śnieg na balkonie stopniał i w końcu mogę na niego wyjść! :)













shoes - deichmann
pants - Reserved
dress - nn from Turkey
shirt - sh

Have a nice day :)

23 komentarze:

  1. the dress looks super pretty! love how you´ve matched it :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama ściana już robi wrażenie! :) piękne kolory. Pięknie wyglądasz, świetna sukienka, rajstopy :) czekam na więcej zdjęć mieszkanka, ale już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaaa haha ty po prostu jesteś kochana ;*:)

      Usuń
  3. przepieknie, kolorowo i wiosennie :) zapraszam serdecznie do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluzka!:) I tapeta oczywiście też piękna^^

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz super! koszulka i sukienka śliczne!


    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kwiecista spódniczka idealna na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz:) bardzo fajny blog ! lubię go odwiedzać

    zapraszam do polubienia nowego profilu:

    https://www.facebook.com/czarnotowidzimy

    i na bloga: www.czarno-to-widze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta koszula bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. idealnie komponujesz się w tej stylizacji z wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie o to mi chodziło, fajnie że to zauważyłaś :)

      Usuń
  10. fajny retro look:)buty mi przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną masz tę tapetę!! <3 No i rajstopy! Wszędzie szukam takich rajstop! Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow,super zdjęcia i śliczna spódniczka!

    zuki-berlin.blogspot.com
    zapraszam na konkurs! Bardzo bym się cieszyła, jakbyś wzięła udział :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej jak pięknie tak wiosennie <3

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...