26.04.2013

such a beautiful day

Because of good weather, I fell in love again with pointless walks and thats the way why the last days I walked and walked everywhere I can. I am delighted to Gdansk, I love the old town, has such a wonderful atmosphere,I turn off my mind and just go with a smile on my face, side streets are beautiful, narrow, colorful, create an amazing atmosphere. Of course, I can not omit the beach, it was so warm today, in all it's stuffy, we could finally lie on a blanket, a very enjoyable time. Unfortunately, my laptop refuses to obey me and broke in the most unexpected time, so I am a bit worried about when I will be back here, because it is going to be that I have to replace it, and I do not like such unexpected expenses ;/ Anyway, I don't sleep couse I am in love in spring fragrance. I do not know how in your city smell the spring but here in Gdańsk the smell is very intense and fresh after the rain, literally, to the delight. I wish you a wonderful May long weekend :)

Dzięki przyjemnej pogodzie, na nowo pokochałam bezcelowe spacery i takim sposobem ostatnie dni przespacerowałam, a w sumie to przespacerowaliśmy. Zachwycam się Gdańskiem, uwielbiam starówkę, ma tak cudowny klimat, wyłączam myśli i po prostu idę z uśmiechem na twarzy, boczne uliczki są przepiękne, wąskie, kolorowe, tworzą niesamowity klimat. Oczywiście nie mogę pominąć plaży, dzisiaj było tak ciepło, w sumie to duszno, że mogliśmy się w końcu wylegiwać na kocu, bardzo przyjemny czas. Niestety mój laptop odmawia mi posłuszeństwa i się sam w najmniej spodziewanym momencie wyłącza, więc nieco się martwię o to czy łatwo będzie mi się tutaj w najbliższym czasie pojawić, bo zapowiada się na to, że muszę go wymienić, a bardzo nie lubię takich niespodziewanych wydatków ;/ W każdym razie, dopóki jeszcze nie śpię to zachwycam się cudownym zapachem wiosny, nie wiem jak u Was ale u mnie zapach jest bardzo intensywny i świeży, po deszczu, dosłownie się nim rozkoszuję, także ja się pozachwycam jeszcze troszkę a Wam życzę cudownego długiego weekendu majowego :) 










Tak, niestety na ostatnim zdjęciu powrócił zimny wiatr, więc się szybko opatuliłam wszystkim co miałam pod ręką ;) Ah no i tak, przyznaję się jestem okularnicą, ale dobrze mi z tym :)

6 komentarzy:

  1. muszę odwiedzić Gdańsk skoro się nim tak zachwycasz! zresztą po zdjęciach widać, że masz do tego podstawę! prześliczne te zdjęcia!!

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdańsk jest bajeczny! :) piękne miasto :) zawsze jak tam jestem, pochodzę po starówce od razu mam dobry humor :) jedno z najpiękniejszych miejsc w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a wonderful place! You look lovely in your outfits! The scarf is so cool ;)

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...