03.04.2013

Świąteczne prezenty i wypieki

Już po świętach, dlatego chcę Wam się pochwalić tym co kupiliśmy naszej kotce, w sumie to dostała najlepszy prezent z nas wszystkich, już wszystkie miseczki mają swój przydział: różowa rybka jest na wodę, czarna na suchą karmę a różowa miseczka jest na mokre jedzenie :) W każdym razie ma chyba ładniejszą 'zastawę' niż my, zapomniałam dodać że kupiliśmy je w Tkmax. Kolejne zdjęcia to moje wypieki, które były niespodzianką i prezentem dla mojej rodziny, czyli babeczki z rodzynkami w czekoladzie, czyli coś co lubi moja babcia, chociaż w rezultacie większość babeczek zjadł dziadek :) Pierwszy raz w życiu upiekłam mazurki i były baaaardzo dobre, przepis znalazłam na kotlet.tv "mazurek cytrynowy" ma tak obłędny krem mmm dokładniej krem jest z : mascarpone z białą czekoladą, jak marzenie, pierwszego dnia świąt oba zjedliśmy, bardzo polecam ten przepis. Na chwilę obecną siedzimy z mężem przejedzeni, dzisiaj mój zdolny towarzysz życia zamocował okap, zostały nam jeszcze półki na ścianie i będzie już wspaniale, planujemy zabrać się za ogarnięcie dużego pokoju, aktualnie poszukujemy mebli, takich jak sobie wymarzyliśmy i powiem Wam szczerze, że nic mi się jeszcze nie spodobało. 






Życzę miłego wieczoru i resztki tygodnia :)

9 komentarzy:

  1. ale wypieki! ulala :D czuję się zawstydzona kulinarnie :) ja dla Dżamby też muszę miski nowe kupić, bo stare są już nieco "przeżarte" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znam ten ból 'przeżartych' miseczek, ale na szczęście uwielbiam wszelakie strefy dla zwierząt w sklepach, więc wybieranie takich miseczek to dla mnie sama przyjemność :)

      Usuń
  2. really cute! The muffins look yummy <3

    NEW POST :)
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wypieki wyglądają przepysznie!
    muszę koniecznie wypróbować :)

    urocze miseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne miseczki :D a wypieki przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczneee ;)

    www.no-heels.blogspot.com ZAPRASZAAAAAAAAAM, prawie codziennnie nowy post. ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...