30.05.2013

koci kalendarz, czyli Mia w roli głównej

I made a calendar with pictures of my cat. It was prepared to include one of the subjects at the university.

Ponieważ jak już wszyscy wiedzą, jestem zakochana w mojej kotce, postanowiłam zrobić kalendarz z jej udziałem. Nie bez powodu zrobiłam kalendarz, ponieważ na zaliczenie jednego z przedmiotów, musiałam przygotować 3 strony z kalendarza, od razu wiedziałam, że stawiam na mojego kota, przy okazji wykorzystam ten kalendarz u siebie w mieszkaniu. Już ten przedmiot zaliczyłam, także moja kotka się spisała. Muszę przyznać, że pierwsze zdjęcie było bardzo ciężko zrobić, ponieważ postanowiła pozować mi z profilu i co ja się do niej zbliżałam, to ona się obracała, haha ale jakimś cudem ją uchwyciłam. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Miłego długiego weekendu! :) Zostawiam Was z moim kotem :)




9 komentarzy:

  1. Zwierzeta sa cuuuudowne :) ja mam caly pokoj oblepiony fotami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, wspaniałe ujęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :) obserwujemy?
    Zapraszam też do konkursu http://petiterobe-noire.blogspot.com/2013/05/mae-swieto.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodki jest ten kot!!! A zrobienie kalendarza z jej udziałem- świetny pomysl!!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...