12.05.2013

moja spódniczka na wybiegu

I didn't write about this before but the last few months, I participated in fashion design workshops organised by Reserved by lpp. Yesterday was a fashion show, fairs About Design. It was really nice, the first time in my life I was on fashion 'catwalk'?, of course, not as a model :) In the pictures below you can see the skirt that I designed just for workshops. I am sooo proud of it, I'd love to be the lucky owner;) Proud mummy. Enjoy watching images. Yours! :)

Nie wspominałam Wam o tym wcześniej ale od kilku miesięcy brałam udział w warsztatach projektowania ubioru Reserved organizowanych przez lpp. Wczoraj odbył się pokaz mody, na targach About Design. Było na prawdę przyjemnie, pierwszy raz w życiu byłam 'na wybiegu' oczywiście nie w roli modelki :) Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć spódniczkę, którą zaprojektowałam właśnie na warsztatach. Jestem z niej taaaka dumna, bardzo bym chciała być jej szczęśliwą właścicielką ;) Proud mummy. Miłego oglądania zdjęć. Pozdrawiam! :)








zdjęcie z portalu trojmiasto.pl

9 komentarzy:

  1. Amazing pics! Just fabulous:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kiecka na prawdę rewelacyjna :) w końcu coś z wybiegu nadaje się na co dzień :) zdolniaszka!

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe dziwię się, jest piękna, też bym ją chciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym ją chciała, ale to chyba pozostanie w sferze marzeń :)

      Usuń
  4. Zazdroszczę :)
    piękna spódnica.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...