27.05.2013

soulmate

Today short post, couse I have exams at University and today I will go with my husband to our friends. Soooo, this photoshots was verry funny, my husband was like a photographer, and I can't stop smilling. It wasn't easy to find pictures with 'normal' face haha :) I love this outfit, especially this blouse ' soulmate ' , amazing!. I hope that you will like it. Enjoy and have a nice evening :)

Dzisiaj krótko, bo sesja się już rozpoczęła, jak zwykle świetnie się bawiłam z mężem na ' sesji', zawsze mnie tak rozbawia, że ciężko mi zrobić jakąkolwiek normalną minę. Tym razem było wyjątkowo ciężko wybrać jakieś zdjęcie, ale coś tam znalazłam i już wstawiam. Jest to stylizacja bardzo w moim stylu, uwielbiam tak biegać, luźne bluzy są rewelacyjne i bardzo wygodne. Na tych zdjęciach jestem nad jeziorkiem blisko nas, gdzie podjechaliśmy na zachód słońca, tak jak już wcześniej wspominałam było cudownie! Dziękuję :* Poza tym jestem z siebie bardzo dumna, bo już dwa przedmioty zaliczyłam i to na 5! :) Proud for myself, ale czasem tak trzeba. Pozdrawiam Was gorąco i uciekam na spotkanie ze znajomymi. Miłego wieczoru i całego tygodnia :)










shoes - Deichmann
jeans - TkMaxx
blouse - Reserved
hand bag - nn

6 komentarzy:

  1. fajne połączenie tych eleganckich butów z bluzą :) śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza. <3

    nummifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna bluza! bardzo :) a Tyś piękna jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajny look :) jak nigdy podobają mi się takie buciki ;)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...