24.05.2013

weekend w spa

Exactly a week ago, we went to the Hotel & Spa in Twardy-Dol near Starogard Gdansk, because of  my husband birthday. It was really fantastic, we rested, eat a great quantity, tanned on the platform, even my husband twice swam in the lake, we used the Spa. Everything is photographed for you, so now you can admire the views. I forgot to add that the deal we bought out on the grupon or gruper, I do not remember, anyway, was very favorable, it was composed of all the Spa treatments that are listed in the following roster. I would recommend that, my husband especially liked the stones massage , I hope he will not soon forget this gift. :)

Dokładnie tydzień temu wyjechaliśmy z mężem do Hotelu&Spa w Twardym Dole pod Starogardem Gdańskim, z okazji urodzin mojego męża. Było na prawdę fantastycznie, wypoczęliśmy, najedliśmy się cudowności, opalaliśmy na pomoście, mąż nawet się dwa razy kąpał w jeziorze, skorzystaliśmy też ze Spa. Wszystko oczywiście sfotografowałam dla Was, więc teraz będziecie mogli podziwiać. Zapomniałam dodać, że tą ofertę wykupiłam na gruponie lub gruperze, nie pamiętam, w każdym  razie była bardzo korzystna, w jej skład wchodziły wszystkie zabiegi jakie są wypisane na poniższej rozpisce. Polecam, mężowi szczególnie spodobał się masaż kamieniami, mam nadzieję, że szybko nie zapomni tego prezentu. :)












tak mi zrobili paznokcie :) Nigdy nie miałam takiego kształtu 'migdałki'.


have a nice weekend :)

9 komentarzy:

  1. dobrze Wam :D fajny pobyt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjj tak, na prawdę cudowny i bardzo romantyczny, szczególnie masaż we dwoje haha <3

      Usuń
  2. swietne zdjecia, zazdroscze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia !
    taki pobyt to świetna sprawa !


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale CI dobrze Kochana :)) chciałabym żeby mi ktoś zrobił taki masaż, szczególnie po całym tygodniu :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę!
    Może zaobserwujemy?
    PS.Zapraszm do siebie na konkurs z OASAP ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. relaks dla duszy i ciała :))

    Ps z tej strony ola z create-your-own-sunshine.blogspot.com/; przeniosłam się na wordpress :)

    kiss!

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...