22.06.2013

Do you remember efoxcity.com ?

Hi, here's a new dose of inspiration from the store efoxcity.com . I hope that you will like it, I really do :) Here some details. In this shop you can buy everything in really good prices for example: wholesale women pants I show you on 2 pictures amazing pants, shorts. I love that one with flower prints, amazing <3. Really cheap women's blouses a very wide selection, including  grapics with kittens, so cute! And on the end this what I love the most discount formal dresses very feminine and stylish. I have an amazing necklace from this online shop, I am in love in it. Look perfect, I will use it in one of my outfit, I am sure about that! Have fun! 

Cześć, ponownie powracam z dawką inspiracji ze sklepu efoxcity.com . W piątek dostałam piękny naszyjnik, jestem nim całkowicie oczarowana, mój mąż również jest pod wrażenie. W ogóle zawsze lubiłam renifery, więc jak go zobaczyłam to po prostu oszalałam na jego punkcie. Dzisiaj chciałam Wam pokazać bardzo fajne i tanie szorty i legginsy mi szczególnie wpadły w oko te z kwiatowym motywem, są takie delikatne i kobiece, czułabym się w nich cudownie. Kolejna rzeczy bardzo przydatne na lato to bluzeczki i t-shirty są bardzo zróżnicowane kroje, style, pełen misz masz, dla każdego coś się znajdzie. Oczywiście nie pominę tego co już dobrze wiecie, że uwielbiam, suknie wieczorowe jestem szczęśliwą posiadaczką jednej sukni moich marzeń i każdej kobiecie polecam aby miała w swojej szafie jedną suknię, w której czuje się absolutnie wyjątkowa. Ceny są przystępne. Ja na przesyłkę czekałam ok 2 tygodni. Miłego wieczoru :) Nie wiem jak Wy ale ja płonę z upału w naszym mieszkaniu aaaa :)







Na ostatnim zdjęciu mój cudny wisior ahhh <3 Tak mi trafił w serducho, że nie mogę przestać się nim zachwycać i jest taaaki duży :)


8 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I love the clothes from this page on line .. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie przygarnęłabym bluzkę numer dwa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne :P Wg Twój blog jest ciekawie prowadzony !
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...