03.06.2013

pastel day

I love summer weather. I don't know why but I wanna do more and more in my apartment, so I do... Now we are creating the balcony, sooo we have wood table with chairs, umberella, small tree, cocktail tomatoes and flowers, I love it. My kitty start to be wird, she think that she can fly so she jump on the balcony railing. I don't know what I can do to stop it. What abut my outfit...I love that shades of colours, I feel verry girly in so pastel pink and grey, and the clother are verry good for that weather. On first two pictures you can see my lovely husband making me pictures for this outfit, for me it look amazing that he is sitting on his knees for me, awww how I can't love him? <3 Have a nice day!

Jest tak cudownie ciepło, a ja jak nigdy mam w sobie dużo zapału do działania w mieszkaniu, więc tak sobie działam i działam, urządzamy balkon, mamy już stolik z krzesełkami, parasol, pomidorki koktajlowe, drzewko, kwiaty, jest coraz piękniej, tylko mój kot świruje i wchodzi na barierkę od balkonu, a mieszkamy na 3 piętrze, nie mam pomysłu jak ją tego oduczyć, wysmarowałam barierkę cytryną bo jej nienawidzi, ale to nic nie dało... Co do ubioru, lekkie, przewiewne ciuszki i kolorystyka, która dosłownie rozpieściła moje serce, uwielbiam tak delikatne, pastelowe i kobiece kolory, czuje się w nich bardzo dobrze. Dziękuję za cudowne przedpołudnie Marcie i mężowi, którego możecie podziwiać jak robi mi zdjęcia, z jakim poświęceniem, klęcząc przede mną, ahh, i jak go tutaj nie kochać? <3 Miłego dnia!



                       







shoes - CCC
trousers - Pull&Bear
top - Takko Fashion
short T-shirt - sh from TopShop

6 komentarzy:

  1. ach, Ci mężczyźni, dobrze z nimi mamy :D uroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie luźne spodnie :) jak pisałaś o tym balkonie, to aż się rozmarzyłam :) z kotem niestety nie pomogę, ale może warto zapytać weterynarza albo jakiegoś cezara, tylko w wersji zaklinacza kotów :) ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous photos!
    http://www.lipglossandlattes.clom

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszłaś na zdjęciach! fotogeniczna jesteś!:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...