07.06.2013

pistacjowy lakier do paznokci

Witajcie, dzisiaj pochwalę się Wam moim nowym nabytkiem, tzn. lakierem do paznokci w kolorze bardzo jasnym pistacjowym (mój mąż wymyślił tą nazwę, może dlatego że uwielbia pistacje ;). Bardzo mi się spodobał ten kolor, nigdy nie miałam lakieru w takim odcieniu, poza tym na buteleczce napisano: 'lakier do paznokci z formułą imitującą lakier żelowy', co wy o tym myślicie? Ja się kompletnie na tym nie znam, bo nigdy w życiu nie miałam "sztucznych" paznokci, jest taki efekt? Ja osobiście nie widzę różnicy między nim a resztą moich lakierów. Dodatkowo bardzo spodobało mi się to, że jest to jeden z lakierów z nowej kolekcji współpracującej z blogerami. Na jednym zdjęciu widać link do bloga, jeszcze go nie odwiedziłam, ale pewnie to zrobię. Lakier do kupienia w rossmannie, mi przypadł do gustu, chociaż mam wrażenie, że nie do końca pasuje do mojego koloru skóry. Poza tym przy moim trybie życia, klejenie, cięcie, zmywanie, gotowanie, wytrzymał jeden dzień, ale  nie dziwie się mu w końcu pokusiłam się o szorowanie kafli, zlewów itd. Żaden by temu nie sprostał. Podsumowując cała kolekcja lakierów z tej serii była na prawdę cudowna, pastelowe odcienie różów, fioletów, żółci i zieleni bardzo mnie kuszą, a Wam jak podobają się te odcienie, a może udało Wam się już kupić coś z tej serii?





7 komentarzy:

  1. piękny kolorek !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo ten kolor podoba, lubie takie pastelowe kolory na lato :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier? to on jest jakiś żelowy:O ostatnio go kupiłam,bo miałam ochotę na mięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina trochę ten z Barry M - Mint Green!
    Zdecydowanie świetny na lato :)

    Love, Sandrynshen
    sandrynshen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny lakier ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...