18.06.2013

welcome to Africa

Today my "arfica" outfit. I love my new shoes, but my grandma doesn't feel the same to them ;) My husband took me all pictures. I am verry proud of him, like always. I hope that you will like it :)

W końcu większość egzaminów mam z głowy, zostały mi dwa przedmioty, a nie mam już siły, ale wierze, że jeszcze jej troszkę znajdę aby móc się na czas wyrobić. Dodatkowo jestem chora, więc leże, próbuje wykrzesać z siebie chociaż odrobinę chęci na zrobienie chociaż jednego projektu. Dobrze, że mój mąż to chodzący 'motywator', zawsze jak mam ochotę się z czymkolwiek poddać, to on do tego nie dopuści. Dzisiejsza stylizacja jest z moimi nowymi butami, jestem w szoku, że są takie wygodne, a panu od fotografii bardzo przypadły do gustu, to było bardzo miłe:) Za to moją babcie zszokowały haha. Kombinezon kupiłam w zeszłym roku na wyprzedaży. Mam dla Was dużo, bo Was ostatnio trochę zaniedbałam. Oczywiście zdjęcia robił mi mój mąż.














shoes - deezee
jacket - reserved
overalls - NewYorker
chain - C&A

24 komentarze:

  1. dasz radę z zaliczeniami, rewelacyjny kombinezon i te buty ! :)) czad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: I like your outfit. The necklace is gorgeous. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Great one, summer mood in every single photo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ha tak to prawda , ja mam z tymi kolorami podobne skojarzenia :P ...cudowny kombinezon <3 ma genialny print <3 w dodatku Mega pasuje do koloru Twoich włosów ! Cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kombinezon, też sobie chcę kupić, ale nie znalazłam tak fajnego jak Twój! Zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kombinezon! :) "...mąż to chodzący 'motywator', zawsze jak mam ochotę się z czymkolwiek poddać, to on do tego nie dopuści." - to samo mogłabym powiedzieć o swoim chłopaku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kombinezon !!! Super kolor na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie niestety nie przekonuja te buty ;/
    kombinezon jest swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja i śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna marynarka!

    Zapraszam do siebie na nowy post :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Podoba mi się! ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the colours of this playsuit. They are fab! Big fan of your blog too by the way. Love your photographs xxx
    http://heroineinheels.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona marynarką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kombinezon! Jeśli chodzi op odkład Bourjois to faktycznie drogi, więc warto poczekać na jakąś promocję w Rossmanie lub w Hebe jeśli masz do niej dostęp, zawsze to pare zł w kieszeni a na prawdę warto go mieć. Od czasu jak go mam, używając mniej więcej codziennie z buteleczki zjechał nawet niecały cm ;)
    pozdrawiam, M

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty <3
    Bardzo fajny blog ;]
    Zapraszam do mnie :
    http://liday21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo byłam ciekawa czy nie kupić tego modelu creepersów :D jak mówisz, że wygodne to super, już wiem, że kupię :D

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...