27.07.2013

Firmoo.com glasses

Znacie sklep z okularami Firmoo? Muszę przyznać, że mają w atrakcyjnej cenie bardzo dobrej jakości okulary, ja jestem mile zaskoczona. Mam wadę wzroku, więc okulary przeciwsłoneczne ze szkłami korekcyjnymi to dla mnie strzał w dziesiątkę :) 

Z jakich przywilejów możecie skorzystać?:

- Pierwsza para za darmo, to akcja Firmoo, w której jako nowi klienci, możecie zakupić pierwszą parę okularów za darmo, płacąc jedynie za wysyłkę, tutaj link do promocji: KLIK

- 'LUCKY DRAW' klikając w opcję "Lucky Draw" na głównej stronie firmoo.com (zaznaczyłam strzałką na zdjęciu poniżej) każdego dnia macie szanse na wygranie 1 pary okularów wraz z darmową przesyłką! :) powodzenia!!!
- Sklep oferuje 'przymierzalnię' okularów, można wgrać swoje zdjęcie, lub zrobić je kamerką internetową i przymierzać wszystkie okulary, co zdecydowanie poprawia komfort doboru okularów, polecam! 95% klientów sklepu, dzięki tej opcji znalazło swoje idealne okulary, świetna sprawa :)

- Błyskawiczna przesyłka (po tygodniu miałam już okulary w domu), profesjonalnie zapakowana paczka, moje okulary znajdowały się w twardym etui i 3 kopertach! Poza tym w zestawie z okularami otrzymujemy: twarde etui, miękkie etui, szmatkę do okularów, śrubokręcik i 2 śrubki do okularów. Poniżej zdjęcia mojej pary okularów na mnie (mam nową fryzurę, nieco ścięłam włosy bo miałam już bardzo zniszczone) a także całego zestawu i kilka detali.









19 komentarzy:

  1. Super post !
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe okulary mają :) I fajnie, że można wygrać

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: beautiful models of glasses. I really like this brand. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie masz te okulary, mają nieziemsko ciekawe kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Właśnie przez te kolory i kształt się na nie zdecydowałam :)

      Usuń
  5. fajne okulary :)

    zapraszam na mojego bloga -----> http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola, muy bonitas todas las gafas.
    GRacias por visitar mi blog, y comentar. Ya te sigo , :)
    Besos desde España
    Esperanza
    http://22carla1990nancybarbienenuco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorowe :D
    Obserwujemy? Ja już cię dodałam :* vivr33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Do twarzy Ci w takim kolorze szminki :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jesli tak daj mi znac na moim blogu :)

    wiktoriaah.blogspot.com - jestem 14- letnia dziewczyna z Norwegii, interesuje sie tancem, moda, fotografia i podrozowaniem. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te okulary ;)
    i masz śliczne włosy :))

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...