14.07.2013

husband - new stuff - 1

New section, due to the fact that I love the style of my husband. I want to present you my husband wardrobe. On the one hand his style is verry natural on the secound hand he has modern class. I just absolutely love it and love him :). All clothes from pictures we bought in Cubus, I love the colors and how sensational my husband looks in them :)

Nowy dział, ze względu na to, że kocham styl mojego męża, chciałabym raz na jakiś czas dzielić się z Wami jego nowymi łowami, a także po prostu przedstawiać Wam jego garderobę. Uwielbiam, tak  na prawdę całym sercem uwielbiam styl w jaki ubiera się mój mąż, jest taki z jednej strony naturalny, z drugiej potrafi mieć klasę jak na swój wiek :) Potrafi dostosować się do każdej sytuacji i wiele rzeczy mu pasuje, bo ma idealną cerę, piękną karnację, kruczo-czarne włosy :) ah mój ideał <3 Dzisiaj pierwszy post z serii 'new stuff ', czyli nasze owocne poszukiwania spodni i spodenek, które się sprawdzą w naszym stylu i tempie życia. Wszystko dorwane na wyprzedaży w Cubusie, ja uwielbiam te kolory i to jak mój mąż rewelacyjnie w nich wygląda :)







Kolory niestety nie odzwierciedlają rzeczywistych, a w rzeczywistości wszystkie spodnie są jasne, bardziej pastelowe :)

shorts - Cubus 39,99 zł %
trousers - Cubus 79,99 zł %
trunks - Cubus 19,99 zł %

Have a nice day! :)

17 komentarzy:

  1. Pierwsze spodnie meeega ! :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie! :) rzadko,który facet radzi sobie z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie mogę go do tego zmusić, nie chce się pokazywać w internecie, ale kto wie może kiedyś :)

      Usuń
  4. Hello from Spain: interesting section. I like your husband's clothes, keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsze spodenki sama bym nosiła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy i takie wakacyjne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!:) Lubię takie "męskie" posty;D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne są te pierwsze ;-) gdyby tylko mój TŻ chciał się w takie wbić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam do mnie
    rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy, podobają mi się spodnie :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...