05.07.2013

in my world

>KONKURS<

I love this necklace, and it was the reason to this outfit. For a long time I don't feel soo in style like in this. Shirt gave me my grandma! Trully she has a really good taste. Skirt I have from maby 4 year, and I bought this hat 3 year ago in Turkey. This outfit is ideal for the weather in Poland, but I don't have any occassion to wear that, I have to create something by my own :)  Remember about my GIVEAWAY: http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

Tak uwielbiam ten naszyjnik, że to od niego wyszłam tworząc ten zestaw. Już dawno nie czułam się tak z klasą, uwielbiam kapelusze, ale głównie noszę je za granicą. Bluzeczkę dostałam również od babci, moje babcie na prawdę potrafią kupić mi rzeczy, które trafiają w mój gust, ale nie zawsze tak było. Spódnica ma już kilka lat, jednak nie zamierzam się z nią rozstawać. Kapelusz kupiłam na targu w Turcji. Idealna stylizacja na taką pogodę, teraz tylko trzeba znaleźć lub stworzyć okazję, żeby się w niej gdzieś pokazać :) Muszę Wam powiedzieć, że ostatnio mam poczucie spełnienia i szczęścia, cieszę się, że w końcu ten stan mnie odwiedził :) Pamiętajcie o konkursie: http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html















necklace - efoxcity
Shirt - nn
skirt - H&M
shoes- BATA
hat - nn from Turkey






29 komentarzy:

  1. ja ciągle szukam kapelusza idealnego :) ślicznie wyglądasz! fajną masz babcię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :) super całość <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj widziałam bardzo fajne kapelusze w reserved za 24 zł, a w housie maja być po 19 ( tych nie widziałam) - byle tylko słońce było

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście wyglądasz bardzo klasycznie ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You look stunning!!!^^

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. masz bardzo ładne usta! takie pełne powinnaś je wyeksponować jakąś ładną pomadką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ale żadna z trzech, które posiadam nie pasowała, były zbyt 'dzikie' muszę kupić bardziej stonowaną i klasyczną :)

      Usuń
  8. Lubię jak ktoś umie nosić kapelusze, ja się sobie w nich nie podobam. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny naszyjnik
    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna klasyka!!!!naszyjnik cudny:-)!!! Obserwujemy Bloglovin?:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like it too... Very romantic...
    V

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo ale elegancko :D
    Śliczny naszyjnik, ładnie wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. urzekł mnie twój naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik jest wspaniały, ale i kapelusz piękny! :) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwacja za obserwacje ? ;* www.agatesfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczny naszyjnik i kapelusz*.*
    sweett-and-saltyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny naszyjnik <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo elegancko klasycznie i kobieco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny kapelusz, piszesz, że głównie nosisz je za granicą, nie dziwię się, u nas w Polsce dziwnie patrzą na dziewczynę w kapeluszu, sama tego doświadczyłam...;) pozdrawiam i w Polsce też śmiało je noś, a co niech patrzą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz dzięki Tobie trafiłam na efoxcity.com, jeszcze nie wiem czy Ci dziękować, bo nie wiem ile pieniędzy przez to wydam ;) Ale ceny są dość atrakcyjne, muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz. kapelusz i naszyjnik pierwsza klasa !
    idealny outfit na taką pogode jak dzis była :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny ten naszyjnik, zazdroszcze Ci go :p buziaki.Martucha

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...