09.07.2013

Kalendarz z moimi butami i nogami w roli głównej

My friend make a calendar with my shoes and my legs, it was for exams in school. I love it, thank You Marta <3

Tak, też byłam pozytywnie zaskoczona jak moja koleżanka wybrała na zaliczenie jednego przedmiotu temat do kalendarza w postaci moich butów, ale to bardzo miłe. Dziękuję Marta :) Dlatego dzisiaj przedstawiam Wam efekty jej pracy. Mi się bardzo podoba.




Have a nice day. I really love it. Author: Marta Kamińska

shoes - Deichmann


25 komentarzy:

  1. Fajne ;) Pierwsze zdjęcie najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny pomysł na prezent :) uważam, że bardzo fajnie wyglądają jeszcze te kolorowe rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super !!

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hihi - super :D mógłby ktoś zrobić z moimi butami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. So cute and original Pics xò!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł :D
    może będziemy się wzajemnie obserwować? :)
    jeśli spodoba Ci się u mnie zapraszam również na funpage DOMINIKALICIOUS
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha ha, fajny pomysł. Pierwsze zdjęcie mi sie podoba. Zresztą wszystkie są dobre. Oryginalny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł ;) Dzięki za odwiedzenie mojego bloga, dzięki temu trafiłam na Twój i dodaje go do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog :D Zapraszam do mnie ----> Truskaweczkabloguje.blogspot.com
    ( nie obrażę się jeżeli pozostawisz po sobie komentarz) POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kreatywny pomysł na kalendarz :D Aa i zdjęcia bardzo piękne :)
    Oczywiście ja również dołączam do obserwatorów ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Talent do robienia zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na kalendarz :3 Zdjęcia świetne :3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne super pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...