21.08.2013

bracelet from HipHopBling.com

I have my new disco ball bracelet from online shop hiphopbling.com .I must admit that I am pleasantly surprised because of the quality of this bracelet.I love glitter maby thats why I really like this bracelet. It has an adjustable width, thats really good cause I have really tiny hands. I've been waiting for the package a little over a week, so it came verry quickly, in package there was a bracelet, sticker with the logo of the shop and spare 'diamonds'. I noticed that this type of bracelet called 'disco ball bracelet' is now soo popular. Bracelet is made up of seven balls with a diameter of 12mm and also with 6 black small beads, it is very good quality, it weighs a little bit, but it doesn't matter. I really like this cute glitter thing :). I recommend it, if you like it you can found it in the shop> HERE <

Właśnie dostałam bransoletkę ze sklepu hiphopbling.com i przyznam szczerze, że nie spodziewałam się takiej jakości tej bransoletki. Jestem mile zaskoczona i bardzo przypadła mi do gustu, bo jestem prawdziwą 'sroczką' i uwielbiam świecidełka. Ma regulowaną szerokość, ja mam tak chude ręce, że mi wszystko spada, a zegarki muszę zapinać na ostatnią dziurkę a i tak się obracają. Na szczęście ona zatrzymuje się w odpowiednim miejscu i nie ma mowy o tym żeby spadła. Na paczkę czekałam nieco ponad tydzień, a szła ze Stanów więc uważam, że odbyło się to bardzo sprawnie, w paczuszce poza bransoletką znajdowała się naklejka z logo sklepu a także wymienne 'diamenciki' na wypadek, gdyby mi jakieś odpadły, całość była porządnie zapakowana. Zauważyłam, że ostatnio to bardzo popularny model bransoletek pod nazwą 'disco ball bracelet', bransoletka składa się z 7 kulek o średnicy 12mm i dodatkowo z 6 czarnych mniejszych koralików, jest bardzo dobrej jakości, troszkę waży, ale bez przesady, mi się bardzo podoba i mojemu mężowi również :). Polecam, można ją znaleźć w sklepie > TU <






bracelet - hiphopbling.com



27 komentarzy:

  1. I saw a very similar bracelet recently at claire's :)

    I follow you now, so please follow me back then :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey thx for your comment, I decided to translate my post into english from now, so my latest post has an english part. Will you check it out? :)

      Usuń
  2. ciekawie piszesz :) oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie kicia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podoba mi się twoja bransoletka. ;>
    Oczywiście, już Cię zaobserwowałam i liczę na rewanż. :)
    Wpadnij jeszcze kiedyś. :*
    make-me-left.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moja koleżanka ma podobną i powiem Ci, że w realu wygląda cudnie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ona wygląda ślicznie, aczkolwiek sklepu nie znam. Super, zazdroszczę Ci że taką masz. Ja może zainwestuję i kupię taką bo na prawdę jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnaa bransoletkaa :D ostatnio takie widziałam :]
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :D

    http://girlsgotrhythmm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super lovely blog!

    I just published a new post… I'd like to know what you think about it!
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  9. ops sorry I meant bracelet ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna bransoletka :) super blog, oczywiście obserwuję :* czekam na nowy post :)
    Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę droga, ale ładna :) Ja jeszcze nie nauczyłam się kupować na zagranicznych stronach :P więc sobie odpuszczam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam to, też mam bardzo szczupłe ręce. Pierścionek na moje paluszki też mi ciężko znaleźć, a uwielbiam je nosić. Ktoś myśli jednak o nas chudorękich ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lovely bracelet!!!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm already following you on GFC and now I liked your FB page!!!
    I hope you will d the same!
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  15. really pretty necklace!

    http://fashionqueen294.blogspot.com/2013/08/back-to-school-first-day-outfit-ideas.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bransoletka jest po porostu śliczna ! :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello!!
    Visit my giveaway blog!! international! win clothes, glasses (companies send prizes) http://sweetgiveawaysme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. that's such a blingy bracelet! have a lovely weekend :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...