30.08.2013

ocena podkładów matujących RIMMEL, Yves Rocher, IWOSTIN

Jaki podkład matujący jest najlepszy? Walczę z tym pytanie od dawna i z masą podkładów jakie testowałam. Dzisiaj przedstawię Wam trzy podkłady. Różnią się od siebie znacząco, jednak jedno je łączy, NIE MATUJĄ!!! Na każdy z nich i tak muszę nakładać puder. Jestem rozczarowana. Żeby  była jasność wybrałam podkłady ze 'średniej' półki, te na które mnie stać. Przedział cenowy: 18-50zł . No to zaczynamy:

Te podkłady wybrałam:


RIMMEL  - ok.18zł
IWOSTIN - ok.21 zł
Yves Rocher - ok.50zł

1. RIMMEL stay matte '100 IVORY' -  najtańszy i NAJLEPSZY! Bez cienia wątpliwości jest najlepszym podkładem matującym z całej trójki. Jako jedyny wyrównuje koloryt skóry i tak w 60% tuszuje niedoskonałości co w połączeniu z korektorem daje bardzo dobry efekt. W konsystencji jest lekki, dobrze rozprowadza się go pędzelkiem do podkładów, ma przyjemny, dyskretny zapach. Matuje najmocniej w tej trójce, jednak wymaga delikatnego muśnięcia twarzy pudrem. W połączeniu z pudrem moja skóra jest matowa do ok. 8h. Producent podaje, że do 12h, może jak ktoś nie ma tłustej cery to się sprawdza, w moim przypadku niestety nie.
od producenta: zawiera
bawełnę - skutecznie matuje cerę
rumianek - łagodzi podrażnienia
ogórek - odświeża i nawilża


2. IWOSTIN 'fluid matujący trwale kryjący -  jasny' - jest najgęstszym podkładem z trójki. Na plus przemawia fakt posiadania filtru 30 SPF i to, że jest hypoalergiczny. Jest do cery trądzikowej. Zaczynając go stosować miałam niewiele niedoskonałości, ale się pojawiały, w trakcie stosowania tego podkładu popsułam sobie cerę i to bardzo, długo wychodziłam i nadal wychodzę na prostą żeby znowu mieć gładką cerę. Cera po nim się świeci, pokrywanie niedoskonałości oceniam na 40%. Jestem bardzo zdziwiona tym co on zdziałał, ale zdecydowanie nie polecam go. 


3. Ives Rocher 'couleurs nature- matte fluid foundation' - Jest to mój najdroższy podkład i w kolorze kompletnie nie dla mnie. Co ciekawe, udałam się do sklepu, wściekła że nie umiem sobie dopasować podkładu, Pani pracująca w sklepie nalegała, że mi pomoże, no i pomogła... kolor co najmniej o 2 tony za ciemny. Postanowiłam zaufać i trzymam go, nie wiem do końca po co, może łudząc się, że kiedyś tak się opalę a raczej 'spalę', żeby do mnie pasował. Muszę przyznać, że zapach ma bardzo ładny, konsystencja jest ok, efekt matujący słaby, co do wyrównania kolorytu i zasłaniania niedoskonałości, to na dłoni przykryłam nim pieprzyk (nie ten ze zdjęcia) i krycie jest na ok.60%, całkiem dobry efekt, z korektorem byłoby super.


Zestawienie kolorystyczne wszystkich trzech podkładów.


Jaki podkład matujący polecacie? Chętnie kupię sprawdzone, żeby w końcu trafić na coś na prawdę dobrego. Pozdrawiam! :)

14 komentarzy:

  1. Ehhh ja już straciłam nadzieję, że podkład matujący istnieje. Ale szukam nadal...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam Astor mattitude HD, tylko jego używam :D
    Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam także do odwiedzenia naszego bloga i obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zadecydowałam, że go wypróbuje. Dzięki :)

      Usuń
  3. moja siostra miała ten 1 i chwaliła sobie bardz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja najlepiej wspominam swój podkład z yves rocher :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from Spain: I am using yves rocher. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze matuje Garnier BB do skóry tłustej, no ale niestety jak to BB kryje średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie, ze zadalas sobie trud i zrobilas to porownanie. ja od 2lat uzywam namietnie BB i chyba nie znalazlam mu rownego :D

    ja juz Cie dawno obserwuje! milomi bedzie jak ty mnie tez bedziesz obserwowac :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja potrzebuję większego krycia niż mattu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też stawiam na większe krycie i próbowałam już wielu marek, niestety na darmo. Teraz mam jakąś kompletną taniochę z bazarku, ale jest tak gęsta, że ledwo się rozprowadza. Jeśli chodzi o podkłady dobrze matujące to polecam 3 kolorowy Instant Igia Cover :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tych 3 miałam tylko Rimmela i nie byłam z niego zadowolona...
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń

Thank you for comment :)

Bardzo dziękuję za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...